Napisali o nas

24 lipca 2013
Proto.pl
Kto powinien ponosić koszty przetargu? „Sprawa obarczona jest dużymi emocjami”

Eliza Misiecka z Genesis PR podkreśla, że „naturalną praktyką jest, że to agencje ponoszą koszty uczestniczenia w przetargu – w pełni akceptując prawo klienta do decydowania, kogo wybiera i czy kogokolwiek wybiera”. Ale Misiecka dodaje zaraz: „Jednakże szacunek wzajemny partnerów na całym rynku powinien skłaniać klientów, by nie narażały swoich partnerów przetargowych na koszty, których można uniknąć."

 

http://www.proto.pl/informacje/info?itemId=125977


22 lipca 2013
Press.pl
Agencja Brainshake, skarżąc się na Porsche, wywołała dyskusję o zasadach w branży

Eliza Misiecka uważa, że to dobry moment, by rozpocząć dyskusję o wprowadzaniu na dojrzały już rynek reklamowy pewnego rodzaju dobrych praktyk. - Należeć do nich powinny w szczególności zasady organizowania spotkań i prezentacji na etapie przetargowym.

 

http://www.press.pl/newsy/reklama/pokaz/42320,Agencja-Brainshake_-skarzac-sie-na-Porsche_-wywolala-dyskusje-o-zasadach-w-branzy



© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture