Napisali o nas

23 sierpnia 2012
Proto.pl
Przychodzi klient do agencji, a ta…odmawia cz. 1

Nieetyczne rozwiązania, zbyt wygórowane oczekiwania, zła reputacja klienta i konflikt interesów – tego polscy PR-owcy unikają jak ognia, podpisując umowy o współpracy. Sprawdź, kiedy „nie” mówi Genesis PR, ITBC Communication oraz MSL Warsaw.

 

W zawodzie PR-owca kluczowym założeniem jest fakt, że mamy przekonanie do sprawy, którą reprezentujemy. Dlatego podstawowym warunkiem dla przyjęcia zlecenia powinna być zasada, że sami wierzymy w przekaz, który będziemy komunikować. Tylko wówczas będziemy wiarygodni dla odbiorców” – podkreśla na samym początku Eliza Misiecka, dyrektor generalna Genesis PR.

 

http://www.proto.pl/informacje/info?itemId=114287&rob=Przychodzi_klient_do_agencji%2C_a_ta


21 sierpnia 2012
InternetPR
GENESIS PR z brązową statuetką STEVIE® IBA 2012

Agencja GENESIS PR trzeci rok z rzędu została nagrodzona w międzynarodowym konkursie STEVIE® International Business Awards 2012 (USA).

 

Brązową statuetkę przyznano agencji w kategorii Relacje Inwestorskie za projekt „Spin off – podział Grupy FAMUR przez wypłatę dywidendy na GPW w Warszawie”.

 

http://www.internetpr.pl/pr_wiedza/informacje/art3825,genesis-pr-z-brazowa-statuetka-stevie-iba-2012.html


17 sierpnia 2012
Polish Market
Polacy nagrodzeni w 2012 International Business Awards

Złoto, srebro i trzy brązowe krążki – to polskie akcenty w 9 edycji konkursu 2012  International Business Awards. Na podium znaleźli się: Polpharma, Hasbro, Partnerstwo dla zdrowia wraz Garden of Words i agencja Genesis PR.

W tegorocznej edycji do IBA trafiło ponad 3 200 zgłoszeń z ponad 50 krajów i regionów. Zwycięzców wybrało grono jurorów w składzie 300 managerów wyższego stopnia z całego świata.

 

Brązem od 15 sierpnia pochwalić się może również Genesis Public Relations. Projekt „Spin off – podział Grupy FAMUR przez wypłatę dywidendy na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie” nagrodzono w kategorii „Communications or PR Campaign/Program of the Year - Investor Relations”.

 

http://polishmarket.home.pl/?p=1034


17 sierpnia 2012
Marketing Przy Kawie
Polscy laureaci Stevie Awards 2012

15 sierpnia ogłoszone zostały wyniki 9. edycji konkursu International Business Awards. W tym roku o złote, srebrne i brązowe statuetki zwane Stevies rywalizowało ponad 3200 projektów z 50 krajów. Pięć nagród trafiło do podmiotów z Polski.

 

Brązową statuetką Stevie w kategorii „Communications or PR Campaign/Program of the Year – Investor Relations” nagrodzono agencję Genesis Public Relations za działania komunikacyjne towarzyszące procesowi podziału Grupy Famur (producent maszyn dla górnictwa) w formie wypłaty dywidendy, w wyniku którego wydzielone zostały grupy grupy kapitałowe: Polska Grupa Odlewnicza i Zamet Industry.

 

http://www.marketing-news.pl/message.php?art=35677&utm_source=FreshMail&utm_medium=email&utm_campaign=fm_120820-wiadomosci


17 sierpnia 2012
Proto.pl
Polacy nagrodzeni w 2012 International Business Awards

Złoto, srebro i trzy brązowe krążki – to polskie akcenty w 9 edycji konkursu 2012  International Business Awards. Na podium znaleźli się: Polpharma, Hasbro, Partnerstwo dla zdrowia wraz Garden of Words i agencja Genesis PR.

W tegorocznej edycji do IBA trafiło ponad 3 200 zgłoszeń z ponad 50 krajów i regionów. Zwycięzców wybrało grono jurorów w składzie 300 managerów wyższego stopnia z całego świata.

 

Brązem od 15 sierpnia pochwalić się może również Genesis Public Relations. Projekt „Spin off – podział Grupy FAMUR przez wypłatę dywidendy na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie” nagrodzono w kategorii „Communications or PR Campaign/Program of the Year - Investor Relations”.


http://www.proto.pl/informacje/info?itemId=114115&rob=Polacy_nagrodzeni_w_2012_International_Business_Awards


13 sierpnia 2012
WirtualneMedia
Czy czeka nas zmierzch portali społecznościowych?

Aż 85 procent polskich internatów korzysta z portali społecznościowych. Czy w przyszłości ich popularność się utrzyma czy też nastąpi spadek zainteresowania tym kanałem komunikacji - o tym rozmawiamy z ekspertami rynku.

O sytuacji polskiego rynku portali społecznościowych w rozmowie z Wirtualnemedia.pl mówią: Jarosław Kuźniar, dziennikarz TVN24; Radek Dudka, Social Media Specialist, Ringier Axel Springer Polska; Stefan Nowak, strateg w Dirlango; Eliza Misiecka, prezes agencji Genesis PR; Stanisław M. Stanuch, dyrektor BS Społeczności w Interia.pl; Filip Cieślak, Specjalista ds. Marketingu Społecznościowego w Wirtualnej Polsce; Anna Pogorzelska, Zastępca Dyrektora Pionu ds. Marketingu w Wirtualnej Polsce; Adam Nowakowski, Planning Manager, Leo Burnett; Norbert Kilen, Strategy Director w agencji social mediowej Think Kong oraz Kuba Kamiński, szef agencji Brain.

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/czy-czeka-nas-zmierzch-portali-spolecznosciowych/page:2



© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture