Napisali o nas

9 lipca 2012
WirtualneMedia
Branża PR: Euro 2012 sukcesem promocyjnym

Euro 2012 to sukces promocyjny - mówią w rozmowie z nami przedstawiciele agencji PR. Wszyscy są zgodni, że ostateczne efekty uzależnione są jednak od tego, czy będziemy kuć żelazo, póki gorące i zdołamy na dłużej utrzymać pozytywny wizerunek.

 

Eksperci z polskiej branży PR bardzo pozytywnie wyrażają się o potencjale promocyjnym Euro 2012. W czasie mistrzostw udało nam się zaprezentować od jak najlepszej strony. Byliśmy świetnymi organizatorami, a przede wszystkim gościnnymi gospodarzami. Efekt: większość turystów zadeklarowała chęć powrotu do naszego kraju. Powstaje jednak pytanie, czy ten pozytywny wizerunek zdołamy utrzymać i wzmocnić na dłużej?

 

O potencjale promocyjnym Euro 2012 rozmawiamy z przedstawicielami 11 polskich agencji PR. Poniżej wypowiada się dla nas m.in. Eliza Misiecka, Dyrektor Generalny Genesis PR,

 

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/branza-pr-euro-2012-sukcesem-promocyjnym#



© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture