Napisali o nas

30 września 2011
Marketing Przy Kawie
Lwy PR rozdane

Polskie Stowarzyszenie Public Relations przyznało Lwy PR.

 

Lwa PR Instytucji Publicznych otrzymała dr Ewa Hope, Lew PR Biznesu został przyznany Jerzemu Ciszewskiemu, a Lew PR NGO - Dagmarze Jaklewicz.


To pierwsza edycja. Nagrody przyznawane są w trzech kategoriach. Otrzymywać je mają najwybitniejsze osobowości profesji public relations w Polsce.

Do nagrody Lew PR 2010 nominować mógł każdy, lecz wyboru dokonali tylko członkowie PSPR. Lista nominowanych w kategoriach odpowiadających trzem sektorom wyglądała następująco:

Lew PR Instytucji Publicznych – dr Ewa Hope (Politechnika Gdańska), Paweł Frątczak (Państwowa Straż Pożarna)


Lew PR BiznesuLeszek Chorzewski (PLL LOT), Jerzy Ciszewski (Ciszewski Public Relations), Eliza Misiecka (Genesis PR)


Lew PR NGO – Przemysław Filar (Towarzystwo Upiększania Miasta Wrocławia), Dagmara Jaklewicz (Fundacja Kidprotect.pl) i Michał Sobiło (Polskie Stowarzyszenie Public Relations)

 

http://www.marketing-news.pl/message.php?art=31304&utm_source=FreshMail&utm_medium=email&utm_campaign=fm_111003%20wiadomosci


30 września 2011
PSPR
Lwy PR rozdane

Polskie Stowarzyszenie Public Relations przyznało Lwy PR.

 

Lwa PR Instytucji Publicznych otrzymała dr Ewa Hope, Lew PR Biznesu został przyznany Jerzemu Ciszewskiemu, a Lew PR NGO - Dagmarze Jaklewicz.


To pierwsza edycja. Nagrody przyznawane są w trzech kategoriach. Otrzymywać je mają najwybitniejsze osobowości profesji public relations w Polsce.

Do nagrody Lew PR 2010 nominować mógł każdy, lecz wyboru dokonali tylko członkowie PSPR. Lista nominowanych w kategoriach odpowiadających trzem sektorom wyglądała następująco:

Lew PR Instytucji Publicznych – dr Ewa Hope (Politechnika Gdańska), Paweł Frątczak (Państwowa Straż Pożarna)


Lew PR BiznesuLeszek Chorzewski (PLL LOT), Jerzy Ciszewski (Ciszewski Public Relations), Eliza Misiecka (Genesis PR)


Lew PR NGO – Przemysław Filar (Towarzystwo Upiększania Miasta Wrocławia), Dagmara Jaklewicz (Fundacja Kidprotect.pl) i Michał Sobiło (Polskie Stowarzyszenie Public Relations)


http://media.polskipr.pl/pr/195061/lwy-pr-rozdane#light-


30 września 2011
Proto.pl
Lwy PR przyzane

Polskie Stowarzyszenie Public Relations przyznało Lwy PR.

 

Lwa PR Instytucji Publicznych otrzymała dr Ewa Hope, Lew PR Biznesu został przyznany Jerzemu Ciszewskiemu, a Lew PR NGO - Dagmarze Jaklewicz.


To pierwsza edycja. Nagrody przyznawane są w trzech kategoriach. Otrzymywać je mają najwybitniejsze osobowości profesji public relations w Polsce.

Do nagrody Lew PR 2010 nominować mógł każdy, lecz wyboru dokonali tylko członkowie PSPR. Lista nominowanych w kategoriach odpowiadających trzem sektorom wyglądała następująco:

Lew PR Instytucji Publicznych – dr Ewa Hope (Politechnika Gdańska), Paweł Frątczak (Państwowa Straż Pożarna)


Lew PR BiznesuLeszek Chorzewski (PLL LOT), Jerzy Ciszewski (Ciszewski Public Relations), Eliza Misiecka (Genesis PR)


Lew PR NGO – Przemysław Filar (Towarzystwo Upiększania Miasta Wrocławia), Dagmara Jaklewicz (Fundacja Kidprotect.pl) i Michał Sobiło (Polskie Stowarzyszenie Public Relations)

 

http://www.proto.pl/informacje/info?itemId=100807


26 września 2011
Proto.pl
Przepis na udany związek z agencją PR

Zatrudnienie agencji pozwala firmie skupić się przede wszystkim na rozwoju własnego biznesu, bo wszelkie działania PR wymagają dobrej strategii działania i czasu” – tak o plusach wynajęcia agencji wypowiada się Eliza Misiecka z Genesis PR na łamach dziennika Puls Biznesu.

 

http://www.proto.pl/informacje/info?itemId=100606&rob=Przepis_na_udany_zwiazek_z_agencja_PR


23 września 2011
Puls Biznesu
Zleć lub zrób to sam

"Warto odpowiedzieć sobie w firmie na następujące pytania: jaka jest nasza sytuacja rynkowa, jakie są nasze cele biznesowe, jakie podejmowaliśmy działania PR, jaką mamy strukturę organizacyjną i najważniejsze – po co chcemy zatrudnić agencję i czego od niej oczekujemy. Świadomość tego, co firma chce osiągnąć, znacznie ułatwia późniejszą współpracę z agencją. W innym przypadku oczekiwania firmy i działania agencji mogą się rozminąć" - mówi Eliza Misiecka, dyrektor generalny GENESIS PR.



© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture