Napisali o nas

30 marca 2011
Proto.pl
Klient pro publico bono - dla idei i zysku

Darmowe projekty realizuje również Genesis PR - dla fundacji „Jednym Śladem” wspierającej m.in. bezpieczeństwo na drogach oraz dla Fundacji Św. Mikołaja organizującej kampanie reklamowe o charakterze społecznym i kulturalnym.

 

http://www.proto.pl/informacje/info?itemId=94183&rob=Klient_pro_publico_bono_-_dla_idei_i_zysku


24 marca 2011
Brief.pl
Genesis PR dla TV Puls

TV Puls rozpoczęła współpracę z agencją Gensis PR, która będzie wspierać działania stacji w obszarze media relations oraz PR produktowego i korporacyjnego. Cel - zdobycie 3 proc. telewizyjnego rynku. Nadawca pracuje także nad TV Puls 2.

 

Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls, mówi, iż w związku z korzyściami płynącymi z wdrażania kolejnych etapów cyfryzacji, postanowiono wzmocnić komunikację marketingową stacji.

 

http://www.brief.pl/rynek-i-ludzie/przetargi/art55,genesis-pr-dla-tv-puls.html

 


24 marca 2011
InternetPR
GENESIS PR dla TV Puls

TV Puls rozpoczęła współpracę z agencją Gensis PR, która będzie wspierać działania stacji w obszarze media relations oraz PR produktowego i korporacyjnego. Cel - zdobycie 3 proc. telewizyjnego rynku. Nadawca pracuje także nad TV Puls 2.

 

TV Puls jest jednym z siedmiu ogólnopolskich kanałów o zasięgu naziemnym. W lutym 2011 roku widownia Telewizji Puls w grupie komercyjnej wynosiła 1,91% ― powiększyła się aż o 49,02 % w porównaniu do lutego ubiegłego roku.

 

http://www.internetpr.pl/pr_wiedza/informacje/art3024,genesis-pr-dla-tv-puls.html


24 marca 2011
Proto.pl
TV Puls ma agencję

TV Puls wybrała agencję, która będzie wspierać działania stacji w obszarze media relations oraz PR produktowego i korporacyjnego. Przygotowywaniem informacji prasowych oraz prowadzeniem konferencji zajmie się Genesis PR.

Za projekt odpowiada Eliza Misiecka, dyrektor zarządzająca, oraz Monika Wlaźniak, dyrektor działu komunikacji i marketingu. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Klienta pozyskano w wyniku rekomendacji.

 

http://www.proto.pl/informacje/info?itemId=93980&rob=TV_Puls_ma_agencje


23 marca 2011
Mediarun
TV Puls współpracuje z agencją PR

TV Puls wybrała agencję, która będzie wspierać działania stacji w obszarze media relations oraz PR produktowego i korporacyjnego. Przygotowywaniem informacji prasowych oraz prowadzeniem konferencji zajmie się Genesis PR.

 

http://wiadomosci.mediarun.pl/artykul/marketing-public-relations,genesis-pr-dla-tv-puls,38875,2,1,1.html


23 marca 2011
MediaNews
Telewizja Puls wybrała agencję PR

TV Puls rozpoczęła współpracę z agencją Gensis PR, która będzie wspierać działania stacji w obszarze media relations oraz PR produktowego i korporacyjnego. Cel - zdobycie 3 proc. telewizyjnego rynku. Nadawca pracuje także nad TV Puls 2.

 

TV Puls jest jednym z siedmiu ogólnopolskich kanałów o zasięgu naziemnym. W lutym 2011 roku widownia Telewizji Puls w grupie komercyjnej wynosiła 1,91% ― powiększyła się aż o 49,02 % w porównaniu do lutego ubiegłego roku.

 

http://www.medianews.com.pl/wydarzenia/7-wydarzenia/727-telewizja-puls-wybraa-agencj-pr


23 marca 2011
e-PR
GENESIS PR dla TV Puls

TV Puls rozpoczęła współpracę z agencją Gensis PR, która będzie wspierać działania stacji w obszarze media relations oraz PR produktowego i korporacyjnego. Cel - zdobycie 3 proc. telewizyjnego rynku. Nadawca pracuje także nad TV Puls 2.

 

TV Puls jest jednym z siedmiu ogólnopolskich kanałów o zasięgu naziemnym. W lutym 2011 roku widownia Telewizji Puls w grupie komercyjnej wynosiła 1,91% ― powiększyła się aż o 49,02 % w porównaniu do lutego ubiegłego roku.

 

http://www.epr.pl/genesis-pr-dla-tv-puls,biznes-i-polityka,27221,1.html


23 marca 2011
WirtualneMedia
Genesis PR pracuje dla TV Puls

TV Puls rozpoczęła współpracę z agencją Gensis PR, która będzie wspierać działania stacji w obszarze media relations oraz PR produktowego i korporacyjnego. Cel - zdobycie 3 proc. telewizyjnego rynku. Nadawca pracuje także nad TV Puls 2.

 

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/genesis-pr-pracuje-dla-tv-puls


23 marca 2011
Media2
TV Puls zadba o PR - zdobyć 3% rynku, wkrótce TV Puls 2

TV Puls rozpoczęła współpracę z agencją Gensis PR, która będzie wspierać działania stacji w obszarze media relations oraz PR produktowego i korporacyjnego. Cel - zdobycie 3 proc. telewizyjnego rynku. Nadawca pracuje także nad TV Puls 2.

 

TV Puls jest jednym z siedmiu ogólnopolskich kanałów o zasięgu naziemnym. W lutym 2011 roku widownia Telewizji Puls w grupie komercyjnej wynosiła 1,91% ― powiększyła się aż o 49,02 % w porównaniu do lutego ubiegłego roku.

 

http://media2.pl/media/76423-tv-puls-zadba-o-pr-zdobyc-3procent-rynku,-wkrotce-tv-puls-2.html


23 marca 2011
MediaFM.net
GENESIS PR dla TV Puls

TV Puls rozpoczęła współpracę z agencją GENESIS PR, która ma wspierać działania stacji w obszarze media relations oraz PR produktowego i korporacyjnego.

 

http://mediafm.net/telewizja/30280,GENESIS-PR-dla-TV-Puls.html



© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture