Napisali o nas

30 czerwca 2010
WirtualneMedia
Liberty Direct i Genesis PR z nagrodami IPRA

Kampanie public relations zrealizowane przez Liberty Direct i Genesis PR otrzymały nagrody w konkursie IPRA Golden World Awards 2010. Ogółem wyróżniono 26 projektów z całego świata.

Agencja Genesis PR otrzymała nagrodę IPRA Golden World Award 2010 w kategorii public affairs. Firmę wyróżniono za kampanię „Zmiana stawki opodatkowania legalnie działających w Polsce firm bukmacherskich" zrealizowaną jesienią ubiegłego roku na rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich. W ramach tej akcji za pośrednictwem mediów zwrócono uwagę polityków i opinii publicznej, że podwyższenie podatku od zakładów wzajemnych z 10 proc. (od przychodu) do 50 proc. (od dochodu) będzie mieć negatywne konsekwencje budżetowe i społeczne. Ostatecznie parlamentarzyści w połowie listopada uchwalili ustawę przewidującą niższy, 12-procentowy podatek od zakładów wzajemnych.

 

Ogółem w tegorocznej edycji IPRA Golden World Award nagrodzono 26 kampanii - każdą w innej kategorii. Po trzy wyróżnienia zdobyły akcje zrealizowane w USA i Japonii. Do finału konkursu zakwalifikowało się 110 projektów, a wstępnie zgłoszono do niego 352 kampanie z 42 krajów. Uroczyste wręczenie nagród nastąpi 5 listopada bieżącego roku w Londynie.

 

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/liberty-direct-i-genesis-pr-z-nagrodami-ipra


29 czerwca 2010
InternetPR
GENESIS PR nagrodzona Golden World Award (IPRA)

Agencja GENESIS PR zwyciężyła w międzynarodowym konkursie IPRA Golden World Award 2010 w kategorii Public Affairs. Nagrodzony projekt zrealizowano w listopadzie 2009 roku na rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich.


Genesis PR jest jedyną agencją PR z Polski nagrodzoną w tym roku, a kampania jedną z dwóch zwycięskich z naszego kraju (obok firmy ubezpieczeniowej Liberty Direct - nagroda w kategorii Consumer PR). Do tegorocznej edycji Golden World Award zgłoszono 352 projekty z 42 krajów. Do finału jury zakwalifikowało 110, zaś nagrodzono 26 kampanii, każdą w innej kategorii. Pełna lista laureatów IPRA Golden World Awards jest dostępna na stronach http://www.ipra.org/detail.asp?articleid=1847.

 

http://www.internetpr.pl/pr_wiedza/informacje/art2403,genesis-pr-nagrodzona-golden-world-award-ipra.html  


29 czerwca 2010
Newsline
GENESIS PR nagrodzona Golden World Award

Agencja GENESIS PR zwyciężyła w międzynarodowym konkursie IPRA Golden World Award 2010 w kategorii Public Affairs. Nagrodzony projekt zrealizowano w listopadzie 2009 roku na rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich.


Genesis PR jest jedyną agencją PR z Polski nagrodzoną w tym roku, a kampania jedną z dwóch zwycięskich z naszego kraju (obok firmy ubezpieczeniowej Liberty Direct - nagroda w kategorii Consumer PR). Do tegorocznej edycji Golden World Award zgłoszono 352 projekty z 42 krajów. Do finału jury zakwalifikowało 110, zaś nagrodzono 26 kampanii, każdą w innej kategorii. Pełna lista laureatów IPRA Golden World Awards jest dostępna na stronach http://www.ipra.org/detail.asp?articleid=1847.

 

http://www.newsline.pl/20/art4340.html


29 czerwca 2010
e-PR
GENESIS PR nagrodzona IPRA Golden World Award 2010

Agencja GENESIS PR zwyciężyła w międzynarodowym konkursie IPRA Golden World Award 2010 w kategorii Public Affairs. Nagrodzony projekt zrealizowano w listopadzie 2009 roku na rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich.


Genesis PR jest jedyną agencją PR z Polski nagrodzoną w tym roku, a kampania jedną z dwóch zwycięskich z naszego kraju (obok firmy ubezpieczeniowej Liberty Direct - nagroda w kategorii Consumer PR). Do tegorocznej edycji Golden World Award zgłoszono 352 projekty z 42 krajów. Do finału jury zakwalifikowało 110, zaś nagrodzono 26 kampanii, każdą w innej kategorii. Pełna lista laureatów IPRA Golden World Awards jest dostępna na stronach ipra.org.

 

http://www.epr.pl/genesis-pr-nagrodzona-ipra-golden-world-award-2010,media-i-marketing,25032,1.html  


29 czerwca 2010
Proto.pl
IPRA nagradza polskie firmy

W Stambule ogłoszono laureatów tegorocznej edycji IPRA Golden World Awards. Wśród wyróżnionych znalazły się dwie firmy z Polski - w kategorii „public affairs" nagrodę otrzymała agencja Genesis PR za kampanię na rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich, natomiast w kategorii „Consumer PR for an existing service" nagrodzono firmę Liberty Direct Poland. Wśród 26 kategorii najwięcej nagród zdobyła sieć Edelman - w 3 kategoriach zwyciężył amerykański oddział, a 1 nagroda przypadła oddziałowi indonezyjskiemu. Trzykrotnie została natomiast nagrodzona japońska agencja Dentsu PR.

 

http://www.proto.pl/informacje/info?itemId=78790&kk=d2c32297b8035b80f1aed4d5e50bba89&no=297.3  


23 czerwca 2010
Proto.pl
Genesis PR ma kolejnego klienta z branży nieruchomości

Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę z Grupą Alterco. Umowa obejmuje prowadzenie działań wizerunkowych z obszaru PR-u korporacyjnego.

Agencja została wybrana w drodze przetargu, a umowę zawarto na czas nieokreślony. Wcześniej klient nie współpracował z żadną agencją PR-owską na polskim rynku. Z ramienia Genesis PR projekt będzie prowadzony przez Elizę Misiecką, dyrektor zarządzającą, i Urszulę Głowicką wraz z zespołem.

 

http://www.proto.pl/informacje/info?itemId=78531&kk=2e3a2ca0f1e5bfdaba850426ce3c027d&no=296.4  


21 czerwca 2010
WirtualneMedia
Grupa Alterco postawiła na Genesis PR

Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Grupą ALTERCO. Umowa obejmuje prowadzenie działań wizerunkowych z obszaru PR korporacyjnego. Agencja została wybrana w drodze przetargu, a umowę zawarto na czas nieokreślony.

 

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupa-alterco-postawila-na-genesis-pr#  


21 czerwca 2010
Newsline
GENESIS PR dla Grupy Alterco

Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Grupą ALTERCO. Umowa obejmuje prowadzenie działań wizerunkowych z obszaru PR korporacyjnego.


To już kolejny projekt z branży nieruchomościowej - po Opal Property Developments oraz Griffin Real Estate - realizowany przez GENESIS PR. Agencja została wybrana w drodze przetargu, a umowę zawarto na czas nieokreślony.


Alterco to wyspecjalizowany podmiot inwestycyjny i doradczy działający na rynku nieruchomości. Grupa - pełniąc rolę integratora rynku - łączy na poziomie biznesowym inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych oraz firmy deweloperskie i wykonawcze w celu realizacji atrakcyjnych projektów nieruchomościowych.

 

http://www.newsline.pl/news/zbranzy/art4293,genesis-pr-dla-grupy-alterco.html  


21 czerwca 2010
InternetPR
GENESIS PR dla Grupy Alterco

Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Grupą ALTERCO. Umowa obejmuje prowadzenie działań wizerunkowych z obszaru PR korporacyjnego.


To już kolejny projekt z branży nieruchomościowej - po Opal Property Developments oraz Griffin Real Estate - realizowany przez GENESIS PR. Agencja została wybrana w drodze przetargu, a umowę zawarto na czas nieokreślony.


Alterco to wyspecjalizowany podmiot inwestycyjny i doradczy działający na rynku nieruchomości. Grupa - pełniąc rolę integratora rynku - łączy na poziomie biznesowym inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych oraz firmy deweloperskie i wykonawcze w celu realizacji atrakcyjnych projektów nieruchomościowych.

 

http://www.internetpr.pl/pr_wiedza/informacje/art2380,genesis-pr-dla-grupy-alterco.html  


21 czerwca 2010
Media2
GENESIS PR dla Grupy Alterco

Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Grupą ALTERCO. Umowa obejmuje prowadzenie działań wizerunkowych z obszaru PR korporacyjnego.


To już kolejny projekt z branży nieruchomościowej - po Opal Property Developments oraz Griffin Real Estate - realizowany przez GENESIS PR.

 

Alterco to wyspecjalizowany podmiot inwestycyjny i doradczy działający na rynku nieruchomości. Grupa - pełniąc rolę integratora rynku - łączy na poziomie biznesowym inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych oraz firmy deweloperskie i wykonawcze w celu realizacji atrakcyjnych projektów nieruchomościowych.

 

Agencja została wybrana w drodze przetargu, a umowę zawarto na czas nieokreślony.

 

http://media2.pl/reklama-pr/65632-genesis-pr-dla-grupy-alterco.html  


21 czerwca 2010
BiznesPolska
GENESIS PR dla Grupy Alterco

Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Grupą ALTERCO. Umowa obejmuje prowadzenie działań wizerunkowych z obszaru PR korporacyjnego.


To już kolejny projekt z branży nieruchomościowej - po Opal Property Developments oraz Griffin Real Estate - realizowany przez GENESIS PR. Agencja została wybrana w drodze przetargu, a umowę zawarto na czas nieokreślony.


Alterco to wyspecjalizowany podmiot inwestycyjny i doradczy działający na rynku nieruchomości. Grupa - pełniąc rolę integratora rynku - łączy na poziomie biznesowym inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych oraz firmy deweloperskie i wykonawcze w celu realizacji atrakcyjnych projektów nieruchomościowych.

 

http://www.biznespolska.pl/wiadomosci/komunikaty/article.php?cityid=ogolnopol&contentid=197337  


21 czerwca 2010
e-PR
GENESIS PR dla Grupy Alterco

Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Grupą ALTERCO. Umowa obejmuje prowadzenie działań wizerunkowych z obszaru PR korporacyjnego.


To już kolejny projekt z branży nieruchomościowej - po Opal Property Developments oraz Griffin Real Estate - realizowany przez GENESIS PR. Agencja została wybrana w drodze przetargu, a umowę zawarto na czas nieokreślony.


Alterco to wyspecjalizowany podmiot inwestycyjny i doradczy działający na rynku nieruchomości. Grupa - pełniąc rolę integratora rynku - łączy na poziomie biznesowym inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych oraz firmy deweloperskie i wykonawcze w celu realizacji atrakcyjnych projektów nieruchomościowych.

 

http://www.epr.pl/genesis-pr-dla-grupy-alterco,dom-i-wnetrze,24915,1.html  


11 czerwca 2010
Proto.pl
GENESIS PR i Call One

Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę z Call One - spółką należącą do Grupy Kapitałowej ArchiDoc. Agencja ma za zadanie wprowadzenie na rynek oraz budowanie wizerunku nowej marki na polskim rynku call center. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Agencja została wybrana w wyniku rekomendacji. Za działania na rzecz klienta odpowiadają Eliza Misiecka, dyrektor zarządzający, Monika Wlaźniak, dyrektor Działu Komunikacji Marketingowej i Agata Marciniak, Account Coordinator.

 

http://www.proto.pl/informacje/info?itemId=77976  


11 czerwca 2010
Media2
Nowy klient Genesis PR

Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Call One - spółką należącą do Grupy Kapitałowej ArchiDoc. Agencja ma za zadanie launch oraz budowanie wizerunku nowej marki na polskim rynku call center. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Agencja została wybrana w drodze rekomendacji. 

 

http://media2.pl/reklama-pr/65272-nowy-klient-genesis-pr.html#utm_source=newsletter&utm_campaign=newsletter  


11 czerwca 2010
InternetPR
GENESIS PR dla Call One

Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Call One - spółką należącą do Grupy Kapitałowej ArchiDoc. Agencja ma za zadanie launch oraz budowanie wizerunku nowej marki na polskim rynku call center. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Agencja została wybrana w drodze rekomendacji. 

 

http://www.internetpr.pl/pr_wiedza/informacje/art2347,genesis-pr-dla-call-one.html  


11 czerwca 2010
PRportal
GENESIS PR dla Call One

Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Call One - spółką należącą do Grupy Kapitałowej ArchiDoc. Agencja ma za zadanie launch oraz budowanie wizerunku nowej marki na polskim rynku call center. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Agencja została wybrana w drodze rekomendacji.  

 

http://prportal.pl/2010/06/genesis-pr-dla-call-one/  


11 czerwca 2010
Newsline
GENESIS PR dla Call One

Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Call One - spółką należącą do Grupy Kapitałowej ArchiDoc. Agencja ma za zadanie launch oraz budowanie wizerunku nowej marki na polskim rynku call center. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Agencja została wybrana w drodze rekomendacji.  

 

 

http://www.newsline.pl/news/zbranzy/art4251,genesis-pr-wspolpracuje-z-call-one.html  


10 czerwca 2010
e-PR
Genesis PR zbuduje wizerunek marki Call One

Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Call One - spółką należącą do Grupy Kapitałowej ArchiDoc. Agencja ma za zadanie launch oraz budowanie wizerunku nowej marki na polskim rynku call center. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Agencja została wybrana w drodze rekomendacji.


Call One koncentruje swoją działalność na sprzedaży telefonicznej powiązanej z budowaniem wizerunku przedsiębiorstw. Contact center firmy Call One - w ramach pięciu głównych linii produktowych - oferuje: profesjonalną obsługę infolinii, telesprzedaż, badania rynku, marketing wizerunkowy oraz weryfikację baz danych.

 

http://epr.pl/genesis-pr-zbuduje-wizerunek-marki-call-one,biznes-i-polityka,24776,1.html  


10 czerwca 2010
WirtualneMedia
GENESIS PR dla Call One

Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Call One - spółką należącą do Grupy Kapitałowej ArchiDoc. Agencja ma za zadanie launch oraz budowanie wizerunku nowej marki na polskim rynku call center. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Agencja została wybrana w drodze rekomendacji.  

 

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/genesis-pr-dla-call-one  



© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture