Napisali o nas

3 listopada 2010
Pb.pl
Genesis PR promuje modę na odblaski

GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Krajową Radą Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. W ramach projektu „Moda na odblaski” Agencja przeprowadzi ogólnopolskie szkolenia w szkołach podstawowych z zakresu bezpiecznego poruszania się na drogach. Do jej działań należy realizacja kampanii pod kątem edukacyjnym i prowadzenie biura prasowego kampanii.

 
Głównym celem kampanii „Moda na odblaski” jest edukacja i uświadamianie dzieciom, a także ich opiekunom, rodzicom czy dziadkom, jak ważną rolę odgrywają elementy odblaskowe. Kampania obejmie swoim zasięgiem wybrane szkoły podstawowe na terenie Polski. W Łodzi kampanię wesprze Maja Włoszczowska, a w Olsztynie szkolenia odbędą się przy współpracy z Komendą Wojewódzką Policji. W ramach kampanii dzieci otrzymają elementy odblaskowe przygotowane przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Drogowego. Działania dotyczące „Mody na odblaski” będą trwać do końca 2010 roku. Kampania realizowana jest w ramach flagowego projektu KRBRD „Włącz myślenie” – promującego wśród kierowców i pozostałych użytkowników ruchu drogowego odpowiedzialność i przepisowe poruszanie się po drogach.
 

3 listopada 2010
Proto.pl
Genesis PR promuje odblaski

GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Krajową Radą Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. W ramach projektu „Moda na odblaski” Agencja przeprowadzi ogólnopolskie szkolenia w szkołach podstawowych z zakresu bezpiecznego poruszania się na drogach. Do jej działań należy realizacja kampanii pod kątem edukacyjnym i prowadzenie biura prasowego kampanii.

 
Głównym celem kampanii „Moda na odblaski” jest edukacja i uświadamianie dzieciom, a także ich opiekunom, rodzicom czy dziadkom, jak ważną rolę odgrywają elementy odblaskowe. Kampania obejmie swoim zasięgiem wybrane szkoły podstawowe na terenie Polski. W Łodzi kampanię wesprze Maja Włoszczowska, a w Olsztynie szkolenia odbędą się przy współpracy z Komendą Wojewódzką Policji.

3 listopada 2010
Mediarun
Genesis PR promuje modę na odblaski

GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Krajową Radą Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. W ramach projektu „Moda na odblaski” Agencja przeprowadzi ogólnopolskie szkolenia w szkołach podstawowych z zakresu bezpiecznego poruszania się na drogach. Do jej działań należy realizacja kampanii pod kątem edukacyjnym i prowadzenie biura prasowego kampanii.

 
Głównym celem kampanii „Moda na odblaski” jest edukacja i uświadamianie dzieciom, a także ich opiekunom, rodzicom czy dziadkom, jak ważną rolę odgrywają elementy odblaskowe. Kampania obejmie swoim zasięgiem wybrane szkoły podstawowe na terenie Polski. W Łodzi kampanię wesprze Maja Włoszczowska, a w Olsztynie szkolenia odbędą się przy współpracy z Komendą Wojewódzką Policji. W ramach kampanii dzieci otrzymają elementy odblaskowe przygotowane przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Drogowego. Działania dotyczące „Mody na odblaski” będą trwać do końca 2010 roku. Kampania realizowana jest w ramach flagowego projektu KRBRD „Włącz myślenie” – promującego wśród kierowców i pozostałych użytkowników ruchu drogowego odpowiedzialność i przepisowe poruszanie się po drogach.
 

3 listopada 2010
Media2
Genesis PR promuje modę na odblaski

GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Krajową Radą Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. W ramach projektu „Moda na odblaski” Agencja przeprowadzi ogólnopolskie szkolenia w szkołach podstawowych z zakresu bezpiecznego poruszania się na drogach. Do jej działań należy realizacja kampanii pod kątem edukacyjnym i prowadzenie biura prasowego kampanii.

 
Głównym celem kampanii „Moda na odblaski” jest edukacja i uświadamianie dzieciom, a także ich opiekunom, rodzicom czy dziadkom, jak ważną rolę odgrywają elementy odblaskowe. Kampania obejmie swoim zasięgiem wybrane szkoły podstawowe na terenie Polski. W Łodzi kampanię wesprze Maja Włoszczowska, a w Olsztynie szkolenia odbędą się przy współpracy z Komendą Wojewódzką Policji. W ramach kampanii dzieci otrzymają elementy odblaskowe przygotowane przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Drogowego. Działania dotyczące „Mody na odblaski” będą trwać do końca 2010 roku. Kampania realizowana jest w ramach flagowego projektu KRBRD „Włącz myślenie” – promującego wśród kierowców i pozostałych użytkowników ruchu drogowego odpowiedzialność i przepisowe poruszanie się po drogach.
  

3 listopada 2010
PRportal
GENESIS PR promuje modę na odblaski dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego

GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Krajową Radą Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. W ramach projektu „Moda na odblaski” Agencja przeprowadzi ogólnopolskie szkolenia w szkołach podstawowych z zakresu bezpiecznego poruszania się na drogach. Do jej działań należy realizacja kampanii pod kątem edukacyjnym i prowadzenie biura prasowego kampanii.

 
Głównym celem kampanii „Moda na odblaski” jest edukacja i uświadamianie dzieciom, a także ich opiekunom, rodzicom czy dziadkom, jak ważną rolę odgrywają elementy odblaskowe. Kampania obejmie swoim zasięgiem wybrane szkoły podstawowe na terenie Polski. W Łodzi kampanię wesprze Maja Włoszczowska, a w Olsztynie szkolenia odbędą się przy współpracy z Komendą Wojewódzką Policji. W ramach kampanii dzieci otrzymają elementy odblaskowe przygotowane przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Drogowego. Działania dotyczące „Mody na odblaski” będą trwać do końca 2010 roku. Kampania realizowana jest w ramach flagowego projektu KRBRD „Włącz myślenie” – promującego wśród kierowców i pozostałych użytkowników ruchu drogowego odpowiedzialność i przepisowe poruszanie się po drogach.
 

3 listopada 2010
InternetPR
GENESIS PR promuje modę na odblaski

GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Krajową Radą Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. W ramach projektu „Moda na odblaski” Agencja przeprowadzi ogólnopolskie szkolenia w szkołach podstawowych z zakresu bezpiecznego poruszania się na drogach. Do jej działań należy realizacja kampanii pod kątem edukacyjnym i prowadzenie biura prasowego kampanii.

 
Głównym celem kampanii „Moda na odblaski” jest edukacja i uświadamianie dzieciom, a także ich opiekunom, rodzicom czy dziadkom, jak ważną rolę odgrywają elementy odblaskowe. Kampania obejmie swoim zasięgiem wybrane szkoły podstawowe na terenie Polski. W Łodzi kampanię wesprze Maja Włoszczowska, a w Olsztynie szkolenia odbędą się przy współpracy z Komendą Wojewódzką Policji. W ramach kampanii dzieci otrzymają elementy odblaskowe przygotowane przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Drogowego. Działania dotyczące „Mody na odblaski” będą trwać do końca 2010 roku. Kampania realizowana jest w ramach flagowego projektu KRBRD „Włącz myślenie” – promującego wśród kierowców i pozostałych użytkowników ruchu drogowego odpowiedzialność i przepisowe poruszanie się po drogach.
  


© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture