Napisali o nas

25 czerwca 2008
Brief
PR-owiec, czyli kto?
Prezentacja agencji GENESIS PR.

20 czerwca 2008
Parkiet
Wciąż tłuste lata agencji public relations i investor relations

"Proces wejścia na giełdę dla większości spółek to rodzaj „góry lodowej" do przejścia. Z jednej strony należy szybko przyswoić sobie masę nowej wiedzy, poznać zasady rządzące rynkiem kapitałowym, z drugiej zaś angażować się intensywnie w nowy obszar działań, jakim jest przygotowanie i przeprowadzenie oferty publicznej. Dlatego wsparcie i odciążenie z niektórych prac, jak na przykład PR, jest bardzo cenne" - mówi Eliza Misiecka, dyrektor zarządzająca GENESIS PR.

 

GENESIS PR zajęła 2 miejsce w zestawieniu agencji wg kryterium wartości ofert publicznych obsłużonych w 2008 roku.


1 czerwca 2008
Marketing w Praktyce
Lojalny romans B2B
Wzajemne zaufanie daje gwarancję bezpieczeństwa i przejrzyste relacje - czyli o programach lojalnościowych dla detalistów na przykładzie firm z branży budowlanej: TOYA i Selena pisze Monika Wlaźniak, senior account manager w GENESIS PR.


© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture