Napisali o nas

14 kwietnia 2008
PDF
Antymonopolistycznie

Agencja GENESIS PR działa na polskim rynku od 2 lat. Firma świadczy pełen zakres usług  w dziedzinie public relations: specjalizuje się natomiast w PR korporacyjnym i finansowym, media relations, investor relations oraz zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. Na swoim koncie ma współpracę m.in. z Famur SA, Legg Mason TFI SA, InPost, ATM Grupa. W 2007 roku agencja GENESIS PR znalazła się na 27 miejscu w rankingu agencji PR stworzonym przez Home&Market, który za kryterium brał poziom dochodów firm. Przychody netto za rok 2007 wg Home&Market wyniosły 2,1 mln zł. W firmie kierowanej przez Elizę Misiecką pracuje 17 osób.

 

Konferencja jest doskonałym narzędziem do poinformowania mediów o kluczowych wydarzeniach w spółce, dlatego podjęliśmy decyzję o wykorzystaniu tego rodzaju komunikacji" - mówi Urszula Głowicka.

10 kwietnia 2008
Outsourcing Magazine
PRofesjonaliści na fali

Klienci - zatrudniając agencję PR - w większości przypadków oczekują współpracy z doświadczonym partnerem. Oznacza to, że chcą powierzyć większość działań z obszaru PR zewnętrznej firmie, od której wymagają zaplanowania, realizacji oraz ewaluacji podejmowanych prac. Oczekują, że agencja będzie sama aktywnie proponować i inicjować działania PR, dokładnie monitorować rynek, że będzie sprawnym i mądrym partnerem, który będzie potrafił doradzić wyjście w każdej - nawet najtrudniejszej sytuacji. A zatem Klienci - decydując się na outsourcing działań PR - chcą płacić za warsztat, know-how i doświadczenie. Bardzo dużą uwagę przywiązują także do jakości i dokładności tekstów przygotowywanych przez agencję. Można powiedzieć, że jest to ich „oczko w głowie" - mówi Eliza Misiecka, dysrektor zarządzający agencji GENESIS PR - I wreszcie ocena - Klienci oczekują, że agencja zaproponuje formy oceny swojej pracy i będzie je regularnie prezentować. To niezwykle ważny element także dla agencji - pozwala na podsumowanie jej aktywności i osiągnięć.


7 kwietnia 2008
ePR
GENESIS PR dla Żabka Polska SA
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę ze spółką Żabka Polska. Umowa obejmuje prowadzenie działań z zakresu PR korporacyjnego. Genesis PR została wybrana w drodze konkursu ofert, umowę podpisano na czas nieokreślony. Żabka Polska jest właścicielem sieci sklepów typu convenience prowadzonych pod marką Żabka.

4 kwietnia 2008
Newsline
Genesis PR dla Żabki
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę ze spółką Żabka Polska. Umowa obejmuje prowadzenie działań z zakresu PR korporacyjnego. Genesis PR została wybrana w drodze konkursu ofert, umowę podpisano na czas nieokreślony. Żabka Polska jest właścicielem sieci sklepów typu convenience prowadzonych pod marką Żabka.

4 kwietnia 2008
Mediarun
Genesis PR wesprze Żabkę
Sieć sklepów Żabka, chcąc umocnić swoją pozycję na rynku, zdecydowała się rozpocząć współpracę z agencją Genesis PR. Żabka Polska SA, właściciel ogólnopolskiej sieci sklepów typu convenience Żabka, w ubiegłym roku została wykupiona przez czesko-słowacki fundusz inwestycyjny Penta Investments. Nowy udziałowiec chce kontynuować dotychczasową politykę sieci sklepów oraz systematycznie ją umacniać i rozbudowywać. Efektem tych działań jest nawiązanie współpracy z agencją Genesis PR, która świadczyć będzie usługi z zakresu PR korporacyjnego.

4 kwietnia 2008
Wirtualna Polska
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę ze spółką Żabka Polska
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę ze spółką Żabka Polska. Umowa obejmuje prowadzenie działań z zakresu PR korporacyjnego. Genesis PR została wybrana w drodze konkursu ofert, umowę podpisano na czas nieokreślony. Żabka Polska jest właścicielem sieci sklepów typu convenience prowadzonych pod marką Żabka.

4 kwietnia 2008
InternetPR
GENESIS PR dla Żabka Polska SA
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę ze spółką Żabka Polska. Umowa obejmuje prowadzenie działań z zakresu PR korporacyjnego. Genesis PR została wybrana w drodze konkursu ofert, umowę podpisano na czas nieokreślony. Żabka Polska jest właścicielem sieci sklepów typu convenience prowadzonych pod marką Żabka.

4 kwietnia 2008
MediaFM
GENESIS PR dla Żabka Polska SA
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę ze spółką Żabka Polska. Umowa obejmuje prowadzenie działań z zakresu PR korporacyjnego. Genesis PR została wybrana w drodze konkursu ofert, umowę podpisano na czas nieokreślony. Żabka Polska jest właścicielem sieci sklepów typu convenience prowadzonych pod marką Żabka.

4 kwietnia 2008
Proto
Żabka klientem Genesis PR
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę ze spółką Żabka Polska. Umowa obejmuje prowadzenie działań z zakresu PR-u korporacyjnego. Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert, a umowę podpisano na czas nieokreślony. Za projekt odpowiada Joanna Carbol. Firmy nie obsługiwała wcześniej agencja PR-owska. Żabka jest właścicielem sieci sklepów prowadzonych pod marką o tej samej nazwie.

3 kwietnia 2008
Ipis
GENESIS PR dla Żabka Polska SA
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę ze spółką Żabka Polska. Umowa obejmuje prowadzenie działań z zakresu PR korporacyjnego. Genesis PR została wybrana w drodze konkursu ofert, umowę podpisano na czas nieokreślony. Żabka Polska jest właścicielem sieci sklepów typu convenience prowadzonych pod marką Żabka.

3 kwietnia 2008
Marketing przy Kawie
GENESIS PR dla Żabka Polska SA
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę ze spółką Żabka Polska. Umowa obejmuje prowadzenie działań z zakresu PR korporacyjnego. Genesis PR została wybrana w drodze konkursu ofert, umowę podpisano na czas nieokreślony. Żabka Polska jest właścicielem sieci sklepów typu convenience prowadzonych pod marką Żabka.

3 kwietnia 2008
Wirtualne Media
GENESIS PR dla Żabki
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę ze spółką Żabka Polska. Umowa obejmuje prowadzenie działań z zakresu PR korporacyjnego. Genesis PR została wybrana w drodze konkursu ofert, umowę podpisano na czas nieokreślony. Żabka Polska jest właścicielem sieci sklepów typu convenience prowadzonych pod marką Żabka.

3 kwietnia 2008
Media 2
Genesis PR dla Żabki
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę ze spółką Żabka Polska. Umowa obejmuje prowadzenie działań z zakresu PR korporacyjnego. Genesis PR została wybrana w drodze konkursu ofert, umowę podpisano na czas nieokreślony. Żabka Polska jest właścicielem sieci sklepów typu convenience prowadzonych pod marką Żabka.


© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture