![]() |
Nowym klientem Genesis PR została agencja reklamowa KAVA KAVA, która dotąd nie korzystała ze wsparcia żadnej firmy public relations. Dzięki wygranemu konkursowi ofert Genesis PR poprowadzi biuro prasowe oraz kompleksowe doradztwo w zakresie PR wizerunkowego dla dwóch działów agencji: KAVA KAVA Publishing i KAVA KAVA Advertising.
Umowa została podpisana na 3 miesiące, a za obsługę klienta będzie odpowiedzialna Monika Wlaźniak.
Najszybciej rozwijającą się agencją PR w 2007 roku była GENESIS PR - odnotowała największy wzrost przychodów (o 141%).
"PR finansowy i inwestorski przeżywał boom, co widać po rozwoju agencji, które w tych branżach mają klientów" - mówi Eliza Misiecka, dyrektor zarządzająca GENESIS PR.
Zakończył się pierwszy etap konkursu na najlepsze kampanie PR realizowane w Polsce. Do drugiego etapu jury zakwalifikowało 30 najlepszych prac zgłoszonych przez 36 podmiotów. W tym roku do konkursu Złote Spinacze zgłoszono rekordową ilość - 103 projektów. Najbardziej zacięta walka rozegrała się wśród projektów zgłoszonych do najpopularniejszych kategorii: Event - rywalizowało 21 zgłoszeń, PR produktu - 20 zgłoszeń i PR korporacyjny - 15 zgłoszeń.
W kategorii PR korporacyjny nominowana została m.in. agencja GENESIS PR za projekt: "PR korporacyjny i wsparcie pierwszej oferty publicznej Grupy Selena".
Zakończył się pierwszy etap konkursu na najlepsze kampanie PR realizowane w Polsce. Do drugiego etapu jury zakwalifikowało 30 najlepszych prac zgłoszonych przez 36 podmiotów. W tym roku do konkursu Złote Spinacze zgłoszono rekordową ilość - 103 projektów. Najbardziej zacięta walka rozegrała się wśród projektów zgłoszonych do najpopularniejszych kategorii: Event - rywalizowało 21 zgłoszeń, PR produktu - 20 zgłoszeń i PR korporacyjny - 15 zgłoszeń.
W kategorii PR korporacyjny nominowana została m.in. agencja GENESIS PR za projekt: "PR korporacyjny i wsparcie pierwszej oferty publicznej Grupy Selena".
Zakończył się pierwszy etap konkursu na najlepsze kampanie PR realizowane w Polsce. Do drugiego etapu jury zakwalifikowało 30 najlepszych prac zgłoszonych przez 36 podmiotów. W tym roku do konkursu Złote Spinacze zgłoszono rekordową ilość - 103 projektów. Najbardziej zacięta walka rozegrała się wśród projektów zgłoszonych do najpopularniejszych kategorii: Event - rywalizowało 21 zgłoszeń, PR produktu - 20 zgłoszeń i PR korporacyjny - 15 zgłoszeń.
W kategorii PR korporacyjny nominowana została m.in. agencja GENESIS PR za projekt: "PR korporacyjny i wsparcie pierwszej oferty publicznej Grupy Selena".
Zakończył się pierwszy etap konkursu na najlepsze kampanie PR realizowane w Polsce. Do drugiego etapu jury zakwalifikowało 30 najlepszych prac zgłoszonych przez 36 podmiotów. W tym roku do konkursu Złote Spinacze zgłoszono rekordową ilość - 103 projektów. Najbardziej zacięta walka rozegrała się wśród projektów zgłoszonych do najpopularniejszych kategorii: Event - rywalizowało 21 zgłoszeń, PR produktu - 20 zgłoszeń i PR korporacyjny - 15 zgłoszeń.
W kategorii PR korporacyjny nominowana została m.in. agencja GENESIS PR za projekt: "PR korporacyjny i wsparcie pierwszej oferty publicznej Grupy Selena".
Zakończył się pierwszy etap konkursu na najlepsze kampanie PR realizowane w Polsce. Do drugiego etapu jury zakwalifikowało 30 najlepszych prac zgłoszonych przez 36 podmiotów. W tym roku do konkursu Złote Spinacze zgłoszono rekordową ilość - 103 projektów. Najbardziej zacięta walka rozegrała się wśród projektów zgłoszonych do najpopularniejszych kategorii: Event - rywalizowało 21 zgłoszeń, PR produktu - 20 zgłoszeń i PR korporacyjny - 15 zgłoszeń.
W kategorii PR korporacyjny nominowana została m.in. agencja GENESIS PR za projekt: "PR korporacyjny i wsparcie pierwszej oferty publicznej Grupy Selena".