Napisali o nas

21 października 2008
Marketing w Praktyce
GENESIS PR dla KAVA KAVA
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę z agencją reklamową Kava Kava. Działania obejmują prowadzenie biura prasowego oraz kompleksowe doradztwo w zakresie PR wizerunkowego dla dwóch działów agencji: Kava Kava Publishing i Kava Kava Advertising.

21 października 2008
ePR
GENESIS PR dla KAVA KAVA
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę z agencją reklamową Kava Kava. Działania obejmują prowadzenie biura prasowego oraz kompleksowe doradztwo w zakresie PR wizerunkowego dla dwóch działów agencji: Kava Kava Publishing i Kava Kava Advertising.

21 października 2008
InternetPR
GENESIS PR dla KAVA KAVA
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę z agencją reklamową Kava Kava. Działania obejmują prowadzenie biura prasowego oraz kompleksowe doradztwo w zakresie PR wizerunkowego dla dwóch działów agencji: Kava Kava Publishing i Kava Kava Advertising.

21 października 2008
Press.pl
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę z agencją reklamową Kava Kava
Odpowiada za prowadzenie biura prasowego oraz kompleksowe doradztwo w zakresie PR wizerunkowego dla dwóch działów agencji: Kava Kava Publishing i Kava Kava Advertising. Kava Kava powstała w 2002 roku. Specjalizuje się w wydawaniu magazynów firmowych i branżowych oraz kompleksowej obsłudze kampanii reklamowych. W portfolio Kava Kava Publishing znajdują się magazyny wydawane m.in. dla PLL LOT - "Kaleidoscope" i "Wings" oraz dla firmy Sun Microsystems - "Sun Magazine". Wśród klientów Kava Kava Advertising są m.in.: Biotech Varsovia, Ciech SA i D-Link Polska.

20 października 2008
Wirtualne Media
GENESIS PR dla KAVA KAVA
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę z agencją reklamową Kava Kava. Działania obejmują prowadzenie biura prasowego oraz kompleksowe doradztwo w zakresie PR wizerunkowego dla dwóch działów agencji: Kava Kava Publishing i Kava Kava Advertising.

20 października 2008
Media 2
GENESIS PR dla KAVA KAVA
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę z agencją reklamową Kava Kava. Działania obejmują prowadzenie biura prasowego oraz kompleksowe doradztwo w zakresie PR wizerunkowego dla dwóch działów agencji: Kava Kava Publishing i Kava Kava Advertising.

20 października 2008
Marketing przy Kawie
Genesis PR dla Kava Kava
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę z agencją reklamową Kava Kava. Działania obejmują prowadzenie biura prasowego oraz kompleksowe doradztwo w zakresie PR wizerunkowego dla dwóch działów agencji: Kava Kava Publishing i Kava Kava Advertising.

20 października 2008
Newsline
Genesis PR dla KAVA KAVA
Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z agencją reklamową KAVA KAVA. Działania obejmują prowadzenie biura prasowego oraz kompleksowe doradztwo w zakresie PR wizerunkowego dla dwóch działów agencji: KAVA KAVA Publishing i KAVA KAVA Advertising.

20 października 2008
Proto
Genesis PR dla agencji reklamowej

Nowym klientem Genesis PR została agencja reklamowa KAVA KAVA, która dotąd nie korzystała ze wsparcia żadnej firmy public relations. Dzięki wygranemu konkursowi ofert Genesis PR poprowadzi biuro prasowe oraz kompleksowe doradztwo w zakresie PR wizerunkowego dla dwóch działów agencji: KAVA KAVA Publishing i KAVA KAVA Advertising.


Umowa została podpisana na 3 miesiące, a za obsługę klienta będzie odpowiedzialna Monika Wlaźniak.


15 października 2008
Press
Klienci dopisują. Wzrost przychodu największych agencji PR o jedną czwartą w ciągu roku to najlepszy dowód na to, że branża kryzysu jeszcze nie musi się obawiać.

Najszybciej rozwijającą się agencją PR w 2007 roku była GENESIS PR - odnotowała największy wzrost przychodów (o 141%).

 

"PR finansowy i inwestorski przeżywał boom, co widać po rozwoju agencji, które w tych branżach mają klientów" - mówi Eliza Misiecka, dyrektor zarządzająca GENESIS PR.


9 października 2008
Brief.pl
Nominacje do "Złotych Spinaczy" ogłoszone

Zakończył się pierwszy etap konkursu na najlepsze kampanie PR realizowane w Polsce. Do drugiego etapu jury zakwalifikowało 30 najlepszych prac zgłoszonych przez 36 podmiotów. W tym roku do konkursu Złote Spinacze zgłoszono rekordową ilość - 103 projektów. Najbardziej zacięta walka rozegrała się wśród projektów zgłoszonych do najpopularniejszych kategorii: Event - rywalizowało 21 zgłoszeń, PR produktu - 20 zgłoszeń i PR korporacyjny - 15 zgłoszeń.

 

W kategorii PR korporacyjny nominowana została m.in. agencja GENESIS PR za projekt: "PR korporacyjny i wsparcie pierwszej oferty publicznej Grupy Selena".


8 października 2008
Marketing przy Kawie
Złote Spinacze 2008 - Jury przyznało nominacje do nagrody głównej

Zakończył się pierwszy etap konkursu na najlepsze kampanie PR realizowane w Polsce. Do drugiego etapu jury zakwalifikowało 30 najlepszych prac zgłoszonych przez 36 podmiotów. W tym roku do konkursu Złote Spinacze zgłoszono rekordową ilość - 103 projektów. Najbardziej zacięta walka rozegrała się wśród projektów zgłoszonych do najpopularniejszych kategorii: Event - rywalizowało 21 zgłoszeń, PR produktu - 20 zgłoszeń i PR korporacyjny - 15 zgłoszeń.

 

W kategorii PR korporacyjny nominowana została m.in. agencja GENESIS PR za projekt: "PR korporacyjny i wsparcie pierwszej oferty publicznej Grupy Selena".


8 października 2008
InternetPR
Złote Spinacze 2008 - Jury przyznało nominacje do nagrody głównej

Zakończył się pierwszy etap konkursu na najlepsze kampanie PR realizowane w Polsce. Do drugiego etapu jury zakwalifikowało 30 najlepszych prac zgłoszonych przez 36 podmiotów. W tym roku do konkursu Złote Spinacze zgłoszono rekordową ilość - 103 projektów. Najbardziej zacięta walka rozegrała się wśród projektów zgłoszonych do najpopularniejszych kategorii: Event - rywalizowało 21 zgłoszeń, PR produktu - 20 zgłoszeń i PR korporacyjny - 15 zgłoszeń.

 

W kategorii PR korporacyjny nominowana została m.in. agencja GENESIS PR za projekt: "PR korporacyjny i wsparcie pierwszej oferty publicznej Grupy Selena".


8 października 2008
PR News
Złote Spinacze 2008 - Jury przyznało nominacje do nagrody głównej

Zakończył się pierwszy etap konkursu na najlepsze kampanie PR realizowane w Polsce. Do drugiego etapu jury zakwalifikowało 30 najlepszych prac zgłoszonych przez 36 podmiotów. W tym roku do konkursu Złote Spinacze zgłoszono rekordową ilość - 103 projektów. Najbardziej zacięta walka rozegrała się wśród projektów zgłoszonych do najpopularniejszych kategorii: Event - rywalizowało 21 zgłoszeń, PR produktu - 20 zgłoszeń i PR korporacyjny - 15 zgłoszeń.

 

W kategorii PR korporacyjny nominowana została m.in. agencja GENESIS PR za projekt: "PR korporacyjny i wsparcie pierwszej oferty publicznej Grupy Selena".


8 października 2008
Wirtualne Media
Złote Spinacze 2008 - jury przyznało nominacje do nagrody głównej

Zakończył się pierwszy etap konkursu na najlepsze kampanie PR realizowane w Polsce. Do drugiego etapu jury zakwalifikowało 30 najlepszych prac zgłoszonych przez 36 podmiotów. W tym roku do konkursu Złote Spinacze zgłoszono rekordową ilość - 103 projektów. Najbardziej zacięta walka rozegrała się wśród projektów zgłoszonych do najpopularniejszych kategorii: Event - rywalizowało 21 zgłoszeń, PR produktu - 20 zgłoszeń i PR korporacyjny - 15 zgłoszeń.

 

W kategorii PR korporacyjny nominowana została m.in. agencja GENESIS PR za projekt: "PR korporacyjny i wsparcie pierwszej oferty publicznej Grupy Selena".


1 października 2008
Biznes Warszawski
Kolejny awans w Genesis PR
Genesis PR ma nowego Senior Account Managera. Stanowisko to objęła Urszula Głowicka, dotychczas Account Manager. Posiada doświadczenie z zakresu inwestor relations, PR korporacyjnego i finansowego oraz w zarządzaniu sytuacją kryzysową. Do jej obowiązków należy także budowanie wizerunku marek oraz PR produktowy na rzecz klientów m.in. z branż: TSL, kosmetycznej oraz meblarskiej.


© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture