Napisali o nas

30 stycznia 2008
Proto
PRowska recesja
Mimo znacznego wzrostu dochodów i większego zainteresowania klientów usługami PR w 2007, w najbliższym czasie branżę PR czeka zaciskanie pasa, uważa Michał Fura z Gazety Prawnej. Ze względu na spadki na giełdzie i widmo recesji szykuje się trudny rok dla polskiego public relations. Niektórzy przedstawiciele agencji uważają nawet, że kiedy firmy zaczną ciąć swoje budżety, na pierwszy ogień pójdą wydatki na PR, czytamy w gazecie. „Będzie trudniej o nowych klientów, a obecni będą bardziej wymagający " , mówi Eliza Misiecka z Genesis PR. Potwierdzają to dotychczasowe doświadczenia agencji Ciszewski PR. „Długo pozyskiwany klient w ostatniej chwili zdecydował się nie podpisywać umowy o współpracę na czas nieokreślony " , informuje Sebastian Hejnowski, dyrektor zarządzający Ciszewski PR.

30 stycznia 2008
Proto
PRowska recesja
Mimo znacznego wzrostu dochodów i większego zainteresowania klientów usługami PR w 2007, w najbliższym czasie branżę PR czeka zaciskanie pasa, uważa Michał Fura z Gazety Prawnej. Ze względu na spadki na giełdzie i widmo recesji szykuje się trudny rok dla polskiego public relations. Niektórzy przedstawiciele agencji uważają nawet, że kiedy firmy zaczną ciąć swoje budżety, na pierwszy ogień pójdą wydatki na PR, czytamy w gazecie. „Będzie trudniej o nowych klientów, a obecni będą bardziej wymagający " , mówi Eliza Misiecka z Genesis PR. Potwierdzają to dotychczasowe doświadczenia agencji Ciszewski PR. „Długo pozyskiwany klient w ostatniej chwili zdecydował się nie podpisywać umowy o współpracę na czas nieokreślony " , informuje Sebastian Hejnowski, dyrektor zarządzający Ciszewski PR.

30 stycznia 2008
Gazeta Prawna
Szacowany nawet na 400 mln zł rynek PR szykuje się na gorszy rok
"Na rynku pojawiła się ogromna liczba przetargów. Coraz większa była świadomość klientów, bardziej profesjonalne podejście do komunikacji" - mówi Eliza Misiecka z Genesis PR.

25 stycznia 2008
BiznesPolska
GENESIS PR dla Grupy Selena
Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Grupą Selena. Zakres prac obejmuje doradztwo w zakresie PR wizerunkowego i korporacyjnego, prowadzenia biura prasowego, komunikację wewnętrzną, zarządzanie sytuacją kryzysową oraz koordynowanie prac PR w Europie.

25 stycznia 2008
InternetPR
GENESIS PR dla Grupy Selena
Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Grupą Selena. Zakres prac obejmuje doradztwo w zakresie PR wizerunkowego i korporacyjnego, prowadzenia biura prasowego, komunikację wewnętrzną, zarządzanie sytuacją kryzysową oraz koordynowanie prac PR w Europie.

25 stycznia 2008
ePR
GENESIS PR dla Grupy Selena
Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Grupą Selena. Zakres prac obejmuje doradztwo w zakresie PR wizerunkowego i korporacyjnego, prowadzenia biura prasowego, komunikację wewnętrzną, zarządzanie sytuacją kryzysową oraz koordynowanie prac PR w Europie.

25 stycznia 2008
Proto
GENESIS PR z Grupą Selena
Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Grupą Selena. Zakres prac obejmuje doradztwo w zakresie PR wizerunkowego i korporacyjnego, prowadzenia biura prasowego, komunikację wewnętrzną, zarządzanie sytuacją kryzysową oraz koordynowanie prac PR w Europie.

24 stycznia 2008
Wirtualne Media
Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Grupą Selena
Zakres prac obejmuje doradztwo w zakresie PR wizerunkowego i korporacyjnego, prowadzenia biura prasowego, komunikację wewnętrzną, zarządzanie sytuacją kryzysową oraz koordynowanie prac PR w Europie.

24 stycznia 2008
Media 2
GENESIS PR dla Grupy Selena
Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Grupą Selena. Zakres prac obejmuje doradztwo w zakresie PR wizerunkowego i korporacyjnego, prowadzenia biura prasowego, komunikację wewnętrzną, zarządzanie sytuacją kryzysową oraz koordynowanie prac PR w Europie.

24 stycznia 2008
Marketing przy Kawie
GENESIS PR dla Grupy Selena
Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Grupą Selena. Zakres prac obejmuje doradztwo w zakresie PR wizerunkowego i korporacyjnego, prowadzenia biura prasowego, komunikację wewnętrzną, zarządzanie sytuacją kryzysową oraz koordynowanie prac PR w Europie.

24 stycznia 2008
TF.pl
GENESIS PR dla Grupy Selena
Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Grupą Selena. Zakres prac obejmuje doradztwo w zakresie PR wizerunkowego i korporacyjnego, prowadzenia biura prasowego, komunikację wewnętrzną, zarządzanie sytuacją kryzysową oraz koordynowanie prac PR w Europie.

24 stycznia 2008
Newsline
GENESIS PR dla Grupy Selena

Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Grupą Selena. Zakres prac obejmuje doradztwo w zakresie PR wizerunkowego i korporacyjnego, prowadzenia biura prasowego, komunikację wewnętrzną, zarządzanie sytuacją kryzysową oraz koordynowanie prac PR w Europie.


24 stycznia 2008
Brief.pl
LOT wybiera agencję
LOT zakończył pierwszy etap konkursu na agencję PR do stałej obsługi w zakresie PR korporacyjnego oraz PR produktowego. Do drugiego etapu zostały zaproszone agencje: Sigma, Genesis PR, TBWA PR oraz Tomatoe PR. - Zakwalifikowaliśmy agencje, których oferta najlepiej odpowiada naszym potrzebom. Umowa obejmie obsługę w bieżącym roku -  mówi w rozmowie z Brief.pl Wojciech Kądziołka, dyrektor biura prasowego LOT-u.
Do konkursu zaproszono jedenaście agencji, nie wszystkie jednak złożyły oferty.

24 stycznia 2008
Proto
PR-owski konkurs LOT-u trwa
21 stycznia PLL LOT zakończył pierwszy etap konkursu na agencję PR-owską. Do konkursu przystąpiło 11 agencji. Do drugiego etapu zakwalifikowały się: Sigma, TBWA\PR,Tomatoe PR oraz Genesis PR, poinfomował dziś rzecznik LOT Wojciech Kądziołka. Ostatnia z wymienionych firm wspópracowała już z LOT-em w przeszłości.

24 stycznia 2008
Wirtualne Media
Które agencje PR wystartowały w konkursie PLL LOT?
LOT zakończył pierwszy etap konkursu na agencję PR do stałej obsługi firmy w zakresie PR korporacyjnego oraz PR produktowego. Do drugiego etapu zostały zaproszone agencje: Sigma, Genesis PR, TBWA\PR oraz Tomatoe PR.

22 stycznia 2008
ePR
Noworoczne awanse w Genesis PR
Z początkiem roku w agencji Genesis PR awansowały 4 osoby. Stanowiska Senior Account Managerów objęły Joanna Carbol i Monika Wlaźniak. Awanse na Account Managerów otrzymały Katarzyna Jedlińska i Katarzyna Szafader.

20 stycznia 2008
Wizytówka Warszawy
Noworoczne awanse w Genesis PR
Z początkiem roku w agencji Genesis PR awansowały 4 osoby. Stanowiska Senior Account Managerów objęły Joanna Carbol i Monika Wlaźniak. Awanse na Account Managerów otrzymały Katarzyna Jedlińska i Katarzyna Szafader.

20 stycznia 2008
Wirtualne Media
Awanse w Genesis PR
Z początkiem roku w agencji Genesis PR awansowały 4 osoby. Stanowiska Senior Account Managerów objęły Joanna Carbol i Monika Wlaźniak. Awanse na Account Managerów otrzymały Katarzyna Jedlińska i Katarzyna Szafader.

18 stycznia 2008
BiznesPolska
Noworoczne awanse w Genesis PR
Z początkiem roku w agencji Genesis PR awansowały 4 osoby. Stanowiska Senior Account Managerów objęły Joanna Carbol i Monika Wlaźniak. Awanse na Account Managerów otrzymały Katarzyna Jedlińska i Katarzyna Szafader. Z początkiem roku w agencji Genesis PR awansowały 4 osoby. Stanowiska Senior Account Managerów objęły Joanna Carbol i Monika Wlaźniak. Awanse na Account Managerów otrzymały Katarzyna Jedlińska i Katarzyna Szafader.

18 stycznia 2008
Marketing przy Kawie
Noworoczne awanse w Genesis PR
Z początkiem roku w agencji Genesis PR awansowały 4 osoby. Stanowiska Senior Account Managerów objęły Joanna Carbol i Monika Wlaźniak. Awanse na Account Managerów otrzymały Katarzyna Jedlińska i Katarzyna Szafader.

18 stycznia 2008
Proto
Awanse w Genesis PR
Z początkiem roku w agencji Genesis PR awansowały 4 osoby. Stanowiska Senior Account Managerów objęły Joanna Carbol i Monika Wlaźniak. Awanse na Account Managerów otrzymały Katarzyna Jedlińska i Katarzyna Szafader.

18 stycznia 2008
Newsline
Noworoczne awanse w Genesis PR
Z początkiem roku w agencji Genesis PR awansowały 4 osoby. Stanowiska Senior Account Managerów objęły Joanna Carbol i Monika Wlaźniak. Awanse na Account Managerów otrzymały Katarzyna Jedlińska i Katarzyna Szafader.

18 stycznia 2008
InternetPR
Noworoczne awanse w Genesis PR
Z początkiem roku w agencji Genesis PR awansowały 4 osoby. Stanowiska Senior Account Managerów objęły Joanna Carbol i Monika Wlaźniak. Awanse na Account Managerów otrzymały Katarzyna Jedlińska i Katarzyna Szafader.

16 stycznia 2008
Press
Ranking agencji PR pod względem obsłużonych debiutów na rynku głównym GPW w 2007 roku
GENESIS PR na 8 miejscu w rankingu.

15 stycznia 2008
Medialine
Nowy PR Tele Książek
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę ze spółką pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne. Zakres prac obejmuje prowadzenia biura prasowego, nadzór nad wizerunkiem marki w mediach, doradztwo w obszarze PR wizerunkowego i korporacyjnego, zarządzanie sytuacją kryzysową oraz audyt mediów.

15 stycznia 2008
Marketing przy Kawie
GENESIS PR dla pkt.pl
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę ze spółką pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne. Zakres prac obejmuje prowadzenia biura prasowego, nadzór nad wizerunkiem marki w mediach, doradztwo w obszarze PR wizerunkowego i korporacyjnego, zarządzanie sytuacją kryzysową oraz audyt mediów.

15 stycznia 2008
ePR
GENESIS PR dla Polskiech Książek Telefonicznych
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę ze spółką pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne. Zakres prac obejmuje prowadzenia biura prasowego, nadzór nad wizerunkiem marki w mediach, doradztwo w obszarze PR wizerunkowego i korporacyjnego, zarządzanie sytuacją kryzysową oraz audyt mediów.

15 stycznia 2008
Proto
Polskie Książki Telefoniczne i GENESIS PR
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę ze spółką pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne. Zakres prac obejmuje prowadzenia biura prasowego, nadzór nad wizerunkiem marki w mediach, doradztwo w obszarze PR wizerunkowego i korporacyjnego, zarządzanie sytuacją kryzysową oraz audyt mediów. Polskie Książki Telefoniczne obecne są na polskim rynku od 1993 roku.

15 stycznia 2008
Wirtualne Media
GENESIS PR dla pkt.pl
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę ze spółką pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne. Zakres prac obejmuje prowadzenia biura prasowego, nadzór nad wizerunkiem marki w mediach, doradztwo w obszarze PR wizerunkowego i korporacyjnego, zarządzanie sytuacją kryzysową oraz audyt mediów.

15 stycznia 2008
InternetPR
GENESIS PR dla pkt.pl
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę ze spółką pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne. Zakres prac obejmuje prowadzenia biura prasowego, nadzór nad wizerunkiem marki w mediach, doradztwo w obszarze PR wizerunkowego i korporacyjnego, zarządzanie sytuacją kryzysową oraz audyt mediów.

14 stycznia 2008
Trend.biz
GENESIS PR dla pkt.pl
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę ze spółką pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne. Zakres prac obejmuje prowadzenia biura prasowego, nadzór nad wizerunkiem marki w mediach, doradztwo w obszarze PR wizerunkowego i korporacyjnego, zarządzanie sytuacją kryzysową oraz audyt mediów.

14 stycznia 2008
Newsline
GENESIS PR dla pkt.pl
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę ze spółką pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne. Zakres prac obejmuje prowadzenia biura prasowego, nadzór nad wizerunkiem marki w mediach, doradztwo w obszarze PR wizerunkowego i korporacyjnego, zarządzanie sytuacją kryzysową oraz audyt mediów.

14 stycznia 2008
Ipis
GENESIS PR dla pkt.pl
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę ze spółką pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne. Zakres prac obejmuje prowadzenia biura prasowego, nadzór nad wizerunkiem marki w mediach, doradztwo w obszarze PR wizerunkowego i korporacyjnego, zarządzanie sytuacją kryzysową oraz audyt mediów.

14 stycznia 2008
IPO.pl
GENESIS PR dla pkt.pl
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę ze spółką pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne. Zakres prac obejmuje prowadzenia biura prasowego, nadzór nad wizerunkiem marki w mediach, doradztwo w obszarze PR wizerunkowego i korporacyjnego, zarządzanie sytuacją kryzysową oraz audyt mediów. Polskie Książki Telefoniczne obecne są na polskim rynku od 1993 roku.

14 stycznia 2008
Media 2
Genesis PR dla pkt.pl
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę ze spółką pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne. Zakres prac obejmuje prowadzenia biura prasowego, nadzór nad wizerunkiem marki w mediach, doradztwo w obszarze PR wizerunkowego i korporacyjnego, zarządzanie sytuacją kryzysową oraz audyt mediów.

7 stycznia 2008
Puls Biznesu
Firmy mówią. Warto dbać o przepływ informacji.
"Coraz więcej Polaków korzysta z internetu, więc stanie się on podstawowym narzędziem w komunikacji wewnętrznej. Dzięki niemu, poza przekazywaniem informacji, będzie można integrować i motywować pracowników, organizując na przykład różne konkursy, dyskusje i programy lojalnościowe" - konkluduje Eliza Misiecka, dyrektor zarządzający GENESIS PR.


© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture