Napisali o nas

22 czerwca 2007
Parkiet
Rośnie rola agencji public relations
Nieco inne spojrzenie ma na to Eliza Misiecka, dyrektor zarządzający agencji Genesis PR: "W moim przekonaniu - nie taka była i jest idea public relations. Istotą jest tu przede wszystkim otwarta i przejrzysta długoterminowa komunikacja ze wszystkimi grupami odbiorców, pozwalająca na ocenę spółki, jej perspektyw i planów rozwojowych. A zatem - działania public relations nie powinny koncentrować się na „sprzedaniu spółki", a na zapewnieniu jej interesariuszom (inwestorom, mediom, partnerom, klientom, pracownikom) łatwego dostępu do rzetelnych i wyczerpujących informacji"

22 czerwca 2007
Parkiet
Więcej treści, mniej fajerwerków
"Dobry PR to rzetelna, uczciwa i otwarta komunikacja ze wszystkimi ważnymi dla firmy grupami interesariuszy. Istotne jest, aby informacje były przekazywane szybko i w odpowiedniej formie. Dobry PR to zatem: więcej treści, mniej formy i fajerwerków. Moim zdaniem rzetelna i regularna komunikacja z rynkiem jest tak samo ważna, jak sporządzenie prospektu emisyjnego. Jednak nie chcę nikogo przekonywać na siłę, że PR podczas oferty publicznej jest ważny - współpraca z agencją będzie dobra tylko wtedy, jeśli spółka sama wierzy, że potrzebuje komunikować się z odbiorcami. Innymi słowy - można oczywiście sprzedać akcje przy minimalnej kampanii informacyjnej, jednak rzetelna polityka informacyjna oznacza okazanie szacunku inwestorom i innym osobom zainteresowanym spółką" - mówi Eliza Misiecka, dyrektor zarządzający GENESIS PR.

22 czerwca 2007
Proto
PR i relacje inwestorskie
Eliza Misiecka z Genesis PR uważa z kolei, że: „Istotą jest tu przede wszystkim przejrzysta komunikacja ze wszystkimi grupami odbiorców"

22 czerwca 2007
Internet PR
Rola agencji public relations wciąż rośnie
„Dobry PR to rzetelna, uczciwa i otwarta komunikacja ze wszystkimi ważnymi dla firmy grupami interesariuszy. Istotne jest, aby informacje były przekazywane szybko i w odpowiedniej formie. Dobry PR to zatem: więcej treści, mniej formy i fajerwerków. Moim zdaniem, rzetelna i regularna komunikacja z rynkiem jest tak samo ważna, jak sporządzenie prospektu emisyjnego. Jednak nie chcę nikogo przekonywać na siłę, że PR podczas oferty publicznej jest ważny - współpraca z agencją będzie dobra tylko wtedy, jeśli spółka sama wierzy, że potrzebuje komunikować się z odbiorcami. Innymi słowy - można oczywiście sprzedać akcje przy minimalnej kampanii informacyjnej, jednak rzetelna polityka informacyjna oznacza okazanie szacunku inwestorom i innym osobom zainteresowanym spółką " - powiedziała Eliza Misiecka, dyrektor Zarządzający Genesis PR

11 czerwca 2007
Puls Biznesu
W prospekcie mów prawdę, całą prawdę i tylko prawdę
W procesie przygotowania do pierwszej oferty publicznej (IPO) najpiękniejsze jest bowiem, że publikacja prospektu emisyjnego jest poniekąd otwarciem księgi na temat spółki. Można by rzec: jaki koń jest każdy widzi. Dlatego na wypadek sytuacji trudnych przygotowuje się wyłącznie rzetelne i szczere wyjaśnienia. Mogę zapewnić, że taka strategia jest nie tylko doceniana, ale też skuteczna - czego potwierdzeniem jest chociażby przykład oferty publicznej spółki Famur - uważa Eliza Misiecka, dyrektor zarządzający agencji Genesis PR.

6 czerwca 2007
Medialine
Genesis wygrał konkurs
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę z OPAL Property Developments w związku z pierwszą ofertą publiczną. Zakres prac obejmuje prowadzenie biura prasowego, PR wewnętrzny, investor relations oraz zarządzanie sytuacją kryzysową podczas procesu IPO. Genesis PR została wybrana w drodze konkursu ofert.

4 czerwca 2007
Audience.pl
GENESIS PR dla OPAL Property Developments
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę z Opal Property Developments w związku z pierwszą ofertą publiczną. Zakres prac obejmuje prowadzenie biura prasowego, PR wewnętrzny, investor relations oraz zarządzanie sytuacją kryzysową podczas procesu Ipo.

4 czerwca 2007
Proto
GENESIS PR dla dewelopera
Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z OPAL Property Developments. Zakres prac obejmuje prowadzenie biura prasowego, PR wewnętrzny, relacje inwestorskie, zarządzanie sytuacją kryzysową w związku z wprowadzeniem po raz pierwszy akcji spółki do obrotu giełdowego. GENESIS PR została wybrana w drodze konkursu ofert.

4 czerwca 2007
WirtualneMedia
Nowy klient Genesis PR
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę z Opal Property Developments w związku z pierwszą ofertą publiczną. Zakres prac obejmuje prowadzenie biura prasowego, PR wewnętrzny, investor relations oraz zarządzanie sytuacją kryzysową podczas procesu IPO.

1 czerwca 2007
Ipis
GENESIS PR dla OPAL Property Developments
Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z OPAL Property Developments w związku z pierwszą ofertą publiczną. Zakres prac obejmuje prowadzenie biura prasowego, PR wewnętrzny, investor relations oraz zarządzanie sytuacją kryzysową podczas procesu IPO.

1 czerwca 2007
Brief.pl
GENESIS PR dla OPAL Property Developments
Agencja public relations Genesis PR rozpoczęła współpracę z Opal Property Developments. Zakres prac obejmuje prowadzenie biura prasowego, PR wewnętrzny, investor relations i zarządzanie sytuacją kryzysową podczas procesu IPO. Genesis PR została wybrana w drodze konkursu ofert.

1 czerwca 2007
Marketing przy Kawie
Genesis PR dla Opal Property Developments
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę z Opal Property Developments w związku z pierwszą ofertą publiczną. Zakres prac obejmuje prowadzenie biura prasowego, PR wewnętrzny, investor relations oraz zarządzanie sytuacją kryzysową podczas procesu IPO.

1 czerwca 2007
Internet PR
GENESIS PR dla OPAL Property Developments
Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z OPAL Property Developments w związku z pierwszą ofertą publiczną. Zakres prac obejmuje prowadzenie biura prasowego, PR wewnętrzny, investor relations oraz zarządzanie sytuacją kryzysową podczas procesu IPO. GENESIS PR została wybrana w drodze konkursu ofert.

1 czerwca 2007
Brief
PRodukcja rośnie
Ludzie, któzy nie mają doświadczenia w działaniach związanych z Giełdą Papierów Wartościowych nie powinni się "giełdówką" zajmować, bo z pozoru drobna pomyłka czy niedopatrzenie mogą być bardzo brzemienne w skutkach - mówi Eliza Misiecka, założycielka agencji GENESIS PR.


© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture