Napisali o nas

27 kwietnia 2007
Złoty czas dla public relations - komentarz Elizy Misieckiej

Branża public relations wkroczyła w swój „złoty okres". Nie ma dnia, aby agencje nie informowały o kolejnych klientach, pracodawcy wprost „walczą" o najlepszych pracowników, dziennikarze coraz częściej doceniają pracę swoich partnerów „z drugiej strony barykady". Niewątpliwie kondycja branży daje podstawy, by pozytywnie oceniać jej potencjał i perspektywy rozwoju. Mam jednak nadzieję, że ilość nie przesłoni jakości, zwłaszcza w tych dobrych czasach. Jedną z najważniejszych bolączek naszej branży jest duża różnica w oferowanych standardach, co wciąż powoduje powstawanie negatywnych opinii na rynku. Dlatego praca nad najlepszymi standardami i udoskonalaniem swojego warsztatu powinna być priorytetem dla wszystkich PRowców. Rosnąca konkurencja, nowopowstające agencje i coraz wyższe wymagania klientów będą wywierały konsekwentnie presję na oferowanie usług coraz lepszej jakości. Wierzę, że dojrzewanie rynku public relations będzie owocować właśnie w jego większej przejrzystości i wyższych standardach.


© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture