Napisali o nas

22 października 2006
Media Regionalne
Nowe twarze w Genesis PR
Do zespołu agencji dołączyły Ewa Surmacz i Joanna Carbol - objęły stanowiska account managerów. Zajmą się obsługą klientów w zakresie PR korporacyjnego oraz koordynacją zespołów wprowadzających spółki na giełdę.

20 października 2006
BiznesPolska
Genesis PR - nowe osoby w agencji
Do zespołu Agencji GENESIS PR dołączyły Ewa Surmacz i Joanna Carbol - objęły stanowiska Account Managerów. Do ich obowiązków należeć będzie obsługa Klientów w zakresie PR korporacyjnego oraz koordynacja zespołów wprowadzających spółki na giełdę.

20 października 2006
e-PR
Nowe osoby w agencji Genesis PR
Do zespołu Agencji GENESIS PR dołączyły Ewa Surmacz i Joanna Carbol - objęły stanowiska Account Managerów. Do ich obowiązków należeć będzie obsługa Klientów w zakresie PR korporacyjnego oraz koordynacja zespołów wprowadzających spółki na giełdę.

20 października 2006
Proto
Większy zespół w Genesis PR
Do zespołu Agencji GENESIS PR dołączyły Ewa Surmacz i Joanna Carbol. Obie objęły stanowiska Account Managerów. Do ich obowiązków należeć będzie obsługa klientów w zakresie PR-u korporacyjnego oraz koordynacja zespołów wprowadzających spółki na giełdę.

20 października 2006
WirtualneMedia
Nowe osoby w agencji Genesis PR
Do zespołu Agencji Genesis PR dołączyły Ewa Surmacz i Joanna Carbol
objęły stanowiska Account Managerów. Do ich obowiązków należeć będzie obsługa Klientów w zakresie PR korporacyjnego oraz koordynacja zespołów wprowadzających spółki na giełdę.

19 października 2006
Marketing przy Kawie
Genesis PR - nowe osoby w agencji
D o zespołu Agencji GENESIS PR dołączyły Ewa Surmacz i Joanna Carbol - objęły stanowiska Account Managerów. Do ich obowiązków należeć będzie obsługa Klientów w zakresie PR korporacyjnego oraz koordynacja zespołów wprowadzających spółki na giełdę.

19 października 2006
WirtualneMedia
Relacje inwestorskie
Właściciele Famuru nie mieli złudzeń, że działalność konkurenta ma na celu zniszczenie reputacji spółki, a w konsekwencji - niedopuszczenie do udanego debiutu na parkiecie. Wynajęli do pomocy we wprowadzaniu spółki na giełdę agencję public relations - Genesis PR, która doradzała w wyjściu z kryzysu. Famur zadebiutował 4 sierpnia z ceną akcji wynoszącą 330 zł, równą cenie emisyjnej. Do końca dnia wzrosła ona do 339 zł. Całkowita wartość oferty wy- niosła 293,2 mln zł i do końca sierpnia był to największy tego roczny debiut na GPW. Sposób obrony przed czarnym PR okazał się skuteczny.

19 października 2006
Medialink
Nowe osoby w Genesis PR
Do zespołu Agencji Genesis PR dołączyły Ewa Surmacz i Joanna Carbol, które objęły stanowiska Account Managerów. Do ich obowiązków należeć będzie obsługa Klientów w zakresie PR korporacyjnego oraz koordynacja zespołów wprowadzających spółki na giełdę.

18 października 2006
Proto
Relacje inwestorskie
Gazeta Prawna zamieszcza artykuł dotyczący współpracy spółek inwestycyjnych z agencjami PR-owskimi. Jego autor Michał Fura przedstawia przykład firm, takich jak Famur, Broker FM czy Hoop, którym konkurenci starali się popsuć debiut giełdowy poprzez zabiegi zwane „czarnym PR-em " . „Zatrudnienie agencji public relations odciąża spółkę wchodzącą na giełdę z czasochłonnych obowiązków związanych z komunikacją z rynkiem. Czasem pomaga też wyjść obronną ręką, gdy ofertę przy użyciu czarnego PR atakują konkurenci - pisze autor artykułu Michał Fura.

18 października 2006
Waluty.com.pl
Świetny sezon na PR
Wartość rynku usług public relations wzrośnie na koniec roku o 40 proc., do 350 mln zł. Zaostrza się konkurencja, a ofert pracy jest więcej niż specjalistów.
- To efekt tego, że firmy mają coraz większą wiedzę na temat PR, a więc chętniej korzystają z jego usług, rosną także ich wymagania, potrafią coraz lepiej ocenić jakość usług - mówi Eliza Misiecka, właścicielka agencji Genesis PR.

17 października 2006
Gazeta Prawna
Do inwestorów na rynku kapitałowym trzeba umieć dotrzeć z informacjami

Zatrudnienie agencji public relations odciąża spółkę wchodzącą na giełdę z czasochłonnych obowiązk związanych z komunikacją z rynkiem. Czasem pomaga też wyjść obronną ręką, gdy ofertę przy użyciu czarnego PR atakują konkurenci.


13 października 2006
Gazeta Prawna
Świetny sezon na PR
Wzrost wydatków na usługi PR przedstawiciele branży tłumaczą nie tylko dobrą sytuacją gospodarczą - To efekt tego, że firmy mają coraz większą wiedzę na temat PR, a więc chętniej korzystają z jego usług, rosną także ich wymagania, potrafią coraz lepiej ocenić jakość usług - mówi Eliza Misiecka, właścicielka agencji Genesis PR. Jej agencja jest przykładem coraz lepszej koniunktury na rynku. Założyła ją 8 miesięcy temu, po odejściu jednej z największych agencji w Polsce - Rowland Communications. W tym czasie zdobyła 8 klientów, zatrudnia 9 osób, co zalicza ją do średnich agencji na rynku. Na samym początku pozyskała największego polskiego producenta telewizyjnego, notowaną na giełdzie wrocławską ATM Grupę, a niedawno spółkę Famur. W tym ostatnim przypadku Genesis PR uczestniczyła we wprowadzaniu spółki na giełdę. Jak na razie by największy debiut na warszawskim parkiecie - wartość wyemitowanych akcji wyniosła 293,1 mln zł.


© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture