![]() |
Eliza Misiecka - dr nauk humanistycznych, założycielka i szef agencji GENESIS PR, od 1994 roku w branży PR. Specjalizuje się w PR korporacyjnym, finansowym, zarządzaniu komunikacją kryzysową oraz w relacjach inwestorskich. Prowadziła ponad 700 długoterminowych kampanii PR na rzecz firm prywatnych i instytucji publicznych. Wykłada na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 1999-2006 dyrektor działu korporacyjno-finansowego, a następnie dyrektor strategiczny w agencji Rowland Communications. Wcześniej przez 5 lat gromadziła doświadczenie w agencji PR profile. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła także studia podyplomowe na Wydziale Psychologii UW oraz studia doktoranckie w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Tytuł doktora nauk humanistycznych uzyskała na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, pod kierunkiem prof. dr hab. Jerzego Olędzkiego. Wolny czas spędza aktywnie: nurkuje, jeździ konno i na snowboardzie, uprawia wspinaczkę, taniec i kitesurfing.
|
|
![]() |
Waldemar Grzegorczyk, Partner - 27 lat doświadczenia w PR i dziennikarstwie, m.in. w: GRUPIE AZOTY jako rzecznik prasowy, PKN ORLEN na stanowisku p.o. dyrektora wykonawczego ds. komunikacji korporacyjnej, Ministerstwie Finansów jako dyrektor Biura Komunikacji i Promocji, rzecznik prasowy, ZUS na stanowisku rzecznika prasowego centrali, CIECH SA jako dyrektor Biura Komunikacji i rzecznik prasowy, Dzienniku Gazie Prawnej na stanowisku kierownik działu Gospodarka, Rzeczpospolitej jako zastępca kierownika działu ekonomicznego, pracował także jako dziennikarz w redakcji Parkiet oraz w TVP1 jako stały współpracownik w redakcji „Wiadomości” TVP1.
Posiada doskonałą znajomość rynku medialnego, jak i paliwowego, przemysłowego i energetycznego. Współautor raportu „Gospodarka 4.0 – czas zmian dla biznesu” w ramach projektu Future Fuelled by Knowledge PKN Orlen. Autor wielu kampanii komunikacyjnych, m.in.: skuteczna komunikacja działań związanych ze zwalczaniem przez Ministerstwo Finansów tzw. szarej strefy w obszarze podatków, przygotowanie strategii komunikacji wprowadzenia Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK) i powołania Krajowej Administracji Skarbowej (KAS), stworzenie strategii wizerunkowej Ciech SA i skuteczne budowanie wizerunku spółki jako największej firmy chemicznej w Polsce oraz największego w regionie producenta sody kalcynowanej. |
|
|
Magdalena Okrzeja, Partner - mgr psychologii, absolwentka Uniwersytetu Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie, studiowała także podyplomowo psychologię reklamy na Uniwersytecie Warszawskim. Z public relations związana od 2008 roku, w GENESIS PR od 2010 roku.
Specjalizuje się w projektach związanych z rynkiem kapitałowym, finansami, przemysłem, sektorem medycznym oraz wydarzeniami specjalnymi i komunikacją kryzysową. Zajmuje się także projektami dotyczącymi wystroju wnętrz i komunikacji konsumenckiej.
W toku kariery zawodowej pracowała także dla klientów z branży FMCG. Posiada doświadczenie przy projektach związanych z komunikacją produktową i społeczną oraz CSR. Realizowała kampanie o charakterze non profit na rzecz Fundacji Świętego Mikołaja. Doświadczenie zdobywała przy projektach długoterminowych i kampaniach specjalnych, prowadziła także IPO spółek giełdowych.
|