Biuro Prasowe

23 maja 2023
InPost
InPost laureatem Best Brands Award

InPost, lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie, został laureatem polskiej edycji nagrody Best Brands Award. Polacy po raz drugi wybrali najlepsze polskie marki, które są odpowiedzialne społecznie, podążają za potrzebami i wyzwaniami klientów, innowacyjne, z polskością w DNA. InPost został nagrodzony w kategorii Best Life Changing Technology Brand – za innowacje i rozwiązania, które zmieniły życie konsumentów, dzięki czemu żyje się wygodniej i przyjemniej.


– Nagroda wskazywana przez konsumentów i to w tak obszernym badaniu, obejmującym ponad 7,5 tysiąca respondentów, ma dla nas wyjątkowe znaczenie. Potwierdza, że InPost to marka nie tylko ceniona i lubiana przez Polaków – ale także ułatwiająca i zmieniająca życie, rozwiązująca problemy, innowacyjna i odpowiedzialna. Na takie opinie naszych klientów pracujemy każdego dnia od wielu lat. Tak ważne wyróżnienie na tle innych 400 marek zobowiązuje nas do jeszcze większego zaangażowania! Dziękujemy Polakom za to wyjątkowe uznanie i zaufanie! – mówi Izabela Karolczyk-Szafrańska, Chief Marketing Officer Grupy InPost.


Best Brands Awards to niezależna, międzynarodowa nagroda w obszarze marketingu, która przyznawana jest na podstawie kompleksowego badania GfK, jednego z globalnych liderów w dziedzinie analityki danych. Ranking, zainicjowany 20 lat temu w Monachium przez Serviceplan Group, w Polsce został zaprezentowany po raz drugi, a w efekcie wyłonił najsilniejsze marki na rodzimym rynku oraz wyróżnił tych, którzy stoją za ich sukcesem.

 

Best Brands to także pierwszy w pełni niezależny ranking, którego unikalna metodologia opiera się na dwóch głównych wskaźnikach: Share of Soul – relacji oraz więzi marki z konsumentem oraz Share of Wallet – który odnosi się do faktycznych danych rynkowych marek. Zastosowanie metodologii w badaniu, na podstawie której powstaje ranking uwidacznia, jak marki radzą sobie na rynku na wielu płaszczyznach, a także obrazuje indywidualne preferencje oraz doświadczenia konsumentów w kontakcie z markami. To właśnie konsumenci w rankingu Best Brands są jego “jury”. W 2. edycji badanie w Polsce 7,5 tys. respondentów odpowiedziało na pytania, które objęły aż 50 kategorii produktowych i około 400 marek.

 

InPost został w 2023 roku także laureatem aż 4 nagród podczas Mobile Trends Awards 2022 i tym samym został najliczniej nagrodzoną firmą w tym prestiżowym konkursie. InPost zdobył statuetkę w kategorii „Usługi” za rozwój aplikacji InPost, a dodatkowo został uhonorowany nagrodami specjalnymi od internautów oraz od organizacji społecznej „Widzialni”.

 


© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture