![]() |
InPost, Strategiczny Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej, rozpoczyna przedsprzedaż biletów na mecz Polska-Niemcy w aplikacji InPost Fresh. Mecz odbędzie się 16 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie. Start przedsprzedaży już 16 maja o godzinie 10.00, a zamknięcie zapisów nastąpi 17 maja na koniec dnia.
– Jako Sponsor Strategiczny Reprezentacji Polski w piłce nożnej chcemy, aby kibice mieli szanse uczestniczyć na żywo w wydarzeniach piłkarskich. Zbliżający się mecz Polska - Niemcy jest meczem szczególnym. Na czerwcowym zgrupowaniu kadrę czeka tylko jeden mecz eliminacji Euro 2024 – dlatego istotne jest, aby mecz towarzyski odbył się z silnym rywalem, a takim jest drużyna Niemiec. Wiemy, że mecz wzbudzi olbrzymie zainteresowanie, dlatego możliwość zakupienia biletów w przedsprzedaży to szansa dla fanów futbolu, aby obejrzeć mecz na żywo. Tylko dzięki aplikacji InPost Fresh można zdobyć te bilety wcześniej. Dodatkowo dla Fanów przygotowaliśmy szereg aktywacji, konkursów oraz ofert promocyjnych na stronie https://inpost.pl/dla-kibica i w aplikacji InPost Fresh– mówi Anna Heimberger, dyrektor marketingu InPost.
W aplikacji InPost Fresh zainteresowani mogą łatwo otrzymać unikalny kod, który pozwoli na ustawienie się w kolejce po bilety w przedsprzedaży na stronie PZPN LaczyNasPilka.pl. Kto pierwszy ten lepszy. Ważne jest, aby ściągnąć aplikacje wcześniej i otrzymać kod przed startem przedsprzedaży. Rejestracja rusza już 12 maja. Jeden kod pozwala na zakup maksymalnie 5 biletów.
Regulamin akcji Fresh & PZPN jest dostępny na stronie: Regulamin Krótka Piłka Polska Niemcy 2023 - finał (inpostfresh.pl)