![]() |
SPAR Polska nawiązała współpracę ze SPAR Szwajcaria w celu stworzenia opakowań produktów marki własnej w kilku językach – angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim i polskim. Pierwsze produkty z kategorii przemysłowej: serwetki w 13 wersjach kolorystycznych oraz świeczki typu tealight w 6 wariantach są już w sprzedaży poza granicami naszego kraju. Oferta ta jest także dostępna w sklepach SPAR w Polsce.
„Dzięki stworzeniu produktów marki własnej SPAR w kilku językach dajemy możliwość rozwoju na rynki zagraniczne dostawcom działającym do tej pory jedynie na rynku polskim, a sami możemy zwiększać wolumen zakupowy. Wielojęzyczne opakowanie lepiej odpowiada na nasze potrzeby biznesowe niż stosowane dotychczas etykietki z tłumaczeniem. SPAR Polska stawia na rozwój eksportu nie tylko w kategorii przemysłowej. Już w tej chwili sprzedajemy artykuły spożywcze marki własnej produkowane w Polsce do innych krajów, w których obecny jest SPAR. Nasze owocowe, ziołowe i zielone herbaty przy okazji zmiany szaty graficznej dodatkowo zyskają tłumaczenia na kilka języków obcych” – mówi Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.
Marka SPAR nieustannie rozszerza swoją ofertę. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy sieć wprowadziła ponad 150 indeksów w różnych kategoriach – zarówno spożywczych, jak i non food. Oferta marki własnej SPAR tworzona jest zgodnie z oczekiwaniami partnerów i klientów. Produkty zostały przygotowane we współpracy głównie z polskimi producentami. To bardzo dobra jakość w nowoczesnych opakowaniach, zgodnych z obecnymi trendami. Dodatkowo marka SPAR oferuje również produkty z importu w ramach grupy – na przykład przetwory, słodkie i słone przekąski, kosmetyki, artykuły przemysłowe czy chemię gospodarczą.
Marka własna SPAR obejmuje kilka subbrandów: produkty oznaczone logo SPAR, linię dań gotowych oraz napojów Fresh To Go at SPAR, międzynarodową linię ekonomiczną No 1, markę SPAR Natural – oferującą produkty BIO oraz produkty bardzo wysokiej jakości pod marką Prime Select.