Biuro Prasowe

30 października 2023
InPost
InPost rozszerza współpracę z Allegro

InPost, lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, rozszerzył umowę o współpracy z platformą zakupową Allegro. Dzięki temu użytkownicy Allegro zyskali dostęp do ponad 2 tys. nowych punktów odbioru w ramach PaczkoPunktów InPost. Do tej pory użytkownicy mieli do wyboru dostawę swoich zakupów do ponad 21 tysięcy urządzeń Paczkomat® InPost w całej Polsce lub opcję skorzystania z usług kuriera.


PaczkoPunkty InPost to stacjonarne punkty odbioru, które oferują profesjonalną obsługę i jeszcze szerszą dostępność. Co istotne, klienci Allegro posiadający Allegro Smart! zyskują jeszcze więcej. Mogą nie tylko korzystać z bezpłatnej dostawy za zakupy o wartości 45 zł przez Paczkomat® – ale także, zyskują dostawę w soboty bez dodatkowych opłat zarówno przez Paczkomat® jak i do PaczkoPunktu.

 

– Allegrowicze uwielbiają dostawy za pośrednictwem InPost – widzimy to w rokrocznie rosnących wolumenach przesyłek w naszych sortowniach. Dlatego nowa usługa z pewnością będzie przyjęta z zadowoleniem – bo jeszcze bardziej ułatwi i usprawni dostawy zakupów z Allegro. Naszym ogromnym atutem jest szybkość i wygoda, a oferta InPost w ramach Allegro Smart oraz specjalne dostawy w soboty przyciągną jeszcze więcej użytkowników największej platformy zakupowej w Polsce. Jakość i szybkość dostawy są niejednokrotnie kluczowa dla zakupu w danym sklepie lub na platformie, motywuje i zmniejsza liczbę porzuconych koszyków. Takie trendy obserwujemy na każdym europejskim rynku, na którym działamy. Stąd naturalne jest, że platformy zakupowe współpracują z najlepszymi operatorami logistycznymi – powiedział Rafał Brzoska, założyciel i prezes zarządu InPost.


– Allegro kontynuuje swoje starania, aby uczynić zakupy online jeszcze bardziej wygodnymi i dostępnymi. Współpracując z InPost rozszerzamy możliwości dostawy i odbioru przesyłek, co przekłada się na wygodę i satysfakcję naszych klientów – podkreśla Artur Zbroja z Allegro.

 

Badania konsumenckie potwierdzają także, że InPost jest najlepiej rozpoznawaną marką wśród internautów w Polsce. Znajomość wspomagana marki wynosi aż 97%, a znajomość spontaniczna 83%1.



1 ŹRÓDŁO: Badanie Kantar, Maj 2023

 


© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture