![]() |
Sieć SPAR wprowadziła nową gamę produktów marki SPAR – świeże warzywa. W ofercie dostępne są pomidory, marchewka, włoszczyzna oraz ziemniaki. SPAR stawia na produkty świeże, dlatego nie mogło zabraknąć codziennych warzyw w ofercie marki własnej.
Pomidory malinowe, koktajlowe, daktylowe oraz cherry, a także tradycyjne marchewki, włoszczyzna czy ziemniaki marki SPAR – wszystkie pyszne, dobre jakościowo i w konkurencyjnej cenie od lipca rozszerzyły ofertę warzyw marki własnej SPAR.
„Świeże warzywa marki SPAR to nasza nowa kategoria, która pokazuje przewagi konkurencyjne sieci. Produkty świeże zawsze były naszym atutem i wiele inwestujemy w te strefy w każdym sklepie. Dzięki rozwojowi kategorii świeżych warzyw możemy zacieśnić współpracę również z polskimi dostawcami tych towarów. Te relacje są dla nas niezwykle cenne – szczególnie w dobie tak dużej niepewności na rynku żywności” – wyjaśnia Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.
Wygodne opakowania zabezpieczające produkty przed uszkodzeniem w drodze do domu, uniwersalne zastosowanie w każdej polskiej kuchni z pewnością spowodują, że warzywa SPAR zagoszczą w domach klientów sieci na stałe.
Więcej informacji o sieci SPAR na stronie www.spar.pl