Biuro Prasowe

30 grudnia 2008
KAVA KAVA
Rozpocznij 2009 rok z kolejnym numerem „Kaleidoscope”!

Nowe wydanie magazynu „Kaleidoscope" - miesięcznika wydawanego przez agencję KAVA KAVA - będzie dostępne na pokładach samolotów Polskich Linii Lotniczych LOT już od 1 stycznia. O wyjątkowości najnowszego numeru pisma świadczy fakt, iż inauguruje on 80. rocznicę istnienia Polskich Linii Lotniczych LOT.

 

KaleidoscopeW tym roku przypada 80-lecie PLL LOT, dlatego czytelnicy w styczniowym numerze „Kaleidoscope" znajdą materiały dotyczące historii oraz znaczących zmian jakie zachodziły w spółce przez osiem dekad. W magazynie pojawią się także inne ciekawe artykuły i felietony. O swojej najnowszej książce „Wędrujący świat" i o tym, jaką wartość ma wiedza zdobywana przez nas przez cale życie opowie Grzegorz Kołodko - profesor nauk ekonomicznych, wykładowca, wicepremier i minister finansów. Zabawną historię, która zdarzyła się w podróży zdradzi czytelnikom Janusz Józefowicz - znany choreograf, aktor, scenarzysta oraz pomysłodawca i reżyser musicalu Metro.

 

Dla tych pasażerów, którzy lubią aktywny wypoczynek, miesięcznik „Kaleidoscope" przygotował artykuł z serii WEEKEND - przedstawiono w nim uroki, architekturę oraz szlaki rowerowe wyspy Uznam. W rubryce 24 h w... - opisano najciekawsze miejsca malowniczej stolicy Bułgarii, natomiast w dziale ADRENALINA - pasjonaci sportów ekstremalnych dowiedzą się czegoś interesującego na temat bojerów, czyli zimowych lotów pod żaglami. Miłośników dobrej zabawy w różnych zakątkach świata z pewnością zainteresują artykuły z działów RAPORT oraz QUO VADIS, w których opisano najlepsze miejsca na karnawałowa zabawę m.in. stylowe kluby w Chicago, Berlinie i Stambule.

 

W nowym numerze „Kaleidoscope" o oryginalnych smakach szwajcarskiej Lucerny i wyjątkowo smacznej zupie z mąki opowie Kurt Scheller, a J.B. Porowski spróbuje uwieść czytelników opowieścią o aromatach izraelskich win. Dla tych podróżnych, którzy lubią spędzać wolny czas na zakupach oraz w ekskluzywnych i oryginalnych miejscach „Kaleidoscope" przygotował artykuły z serii Superbrands, Made in PL, Styl oraz Design, w których zaprezentowane zostały ekskluzywne produkty oraz marki.

 

 

„Rok 2009 będzie szczególny dla Polskich Linii Lotniczych LOT. Z okazji jubileuszu istnienia w styczniowym numerze Kaleidoscope skupiamy się na ważnych wydarzeniach z historii spółki PLL LOT. To także wydanie karnawałowe, które będzie znakomitą lekturą na długie rejsowe loty zarówno dla tych podróżnych, którzy interesują się modą, jak i dla wielbicieli aktywnego trybu życia” – powiedział Marcin Kacprzyk, wydawca KAVA KAVA.


Magazyn „Kaleidoscope” jest wydawany w nowej szacie graficznej od kwietnia bieżącego roku. Nowa formuła miesięcznika przypadła do gustu czytelnikom, którzy docenili ocenili jego wizerunkową metamorfozę. Według badań przeprowadzonych wśród pasażerów samolotów linii PLL LOT – aż 86% z nich pozytywnie oceniło nowy wygląd miesięcznika oraz jego zawartość merytoryczną i atrakcyjne okładki.


Specjaliści z KAVA KAVA zaproponowali odejście od typowej formy magazynu podróżniczego. Magazyn „Kaleidoscope” w swojej nowej formie został wzbogacony o treści związane z szeroko pojętą kulturą, designem, sportem, nowymi technologiami, motoryzacją oraz rozrywką. Największą zmianą jest podział pisma na dwie oddzielne części: polską i angielską wersję językową, która spodobała się aż 77% ankietowanych.


Magazyn pokładowy PLL LOT „Kaleidoscope" dociera do ok. 450 tys. czytelników miesięcznie (5,4 mln pasażerów PLL LOT w 2007 roku według raportów Urzędu Lotnictwa Cywilnego).

 

Informacje dodatkowe:

 

KAVA KAVA istnieje na rynku od 2002 roku. To jedyna agencja na polskim rynku, która funkcjonuje w oparciu o model biznesowy pozwalający na świadczenie danemu klientowi kompleksowego zakresu działań związanych jednocześnie z działalnością reklamowo-marketingową (advertising) i wydawniczą (publishing). KAVA KAVA to firma specjalizująca się w wydawaniu magazynów, firmowych i branżowych (m.in. Custom Publishing) oraz kompleksowej działalności reklamowej (Advertising).

 

KAVA KAVA działa w obszarze strategii marketingowych i projektów wydawniczych, takich jak tworzenie koncepcji marketingowych, kampanii reklamowych, planów wydawniczych magazynów, projektów layoutów oraz realizacji i postprodukcji.

 

W portfolio KAVA KAVA  znajdują się magazyny wydawane m.in. dla: PLL LOT - Kaleidoscope, CentralWings - Wings, Sun Magazine, Nasza Biedronka dla JMD czy Magazyn Oracle. Wśród klientów KAVA KAVA Advertising znajdują się m.in.: Ciech SA, Sun Microsystems Poland, D-Link Polska, Oracle Polska czy Biotech Varsovia.

 

Więcej informacji na stronie www.kavakava.pl


© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture