Biuro Prasowe

3 grudnia 2008
KAVA KAVA
Tylko do 15 grudnia tegoroczny cennik reklamowy „Kaleidoscope”

Miesięcznik „Kaleidoscope" - magazyn pokładowy Polskich Linii Lotniczych (PLL LOT) wydawany przez agencję KAVA KAVA - przygotował specjalną ofertę cenową. Firmy, które podpiszą umowę reklamową z wydawnictwem do 15 grudnia będą mogły dokonać zakupu powierzchni reklamowej na podstawie starego cennika. Po tym terminie będzie obowiązywać nowy cennik formatów reklamowych „Kaleidoscope", wśród których znajdą się ciekawe propozycje reklam niestandardowych.

KaleidoscopeCennik 2008 obejmuje standardowe formy reklamy np.: możliwość wykupienia formatu na okładce wewnętrznej i zewnętrznej. Dostępne są również zróżnicowane wymiary reklam na stronach redakcyjnych. Przyszłoroczna oferta miesięcznika będzie poszerzona o nowe formy reklamy. Cennik stworzono w odpowiedzi na potrzeby klientów i nowe trendy w ofertach reklamowych obowiązujących zarówno w Polsce, jak i na świecie. W 2009 roku KAVA KAVA zaoferuje reklamodawcom m.in.: pakiet modułów przypisanych do konkretnego artykułu, umieszczonych w świetle tekstu, belki sponsorskie oraz narożniki w działach Agenda i Raport. Wszystkie formaty będą odpowiednio eksponowane i dostosowane do specyfiki magazynu „Kaleidoscope". Ponadto, klienci będą mogli korzystać z dotychczas oferowanych, tradycyjnych form reklamy.

 

„Większość firm już na początku grudnia planuje budżet reklamowy na kolejny rok. Klienci, którzy do 15 grudnia podejmą decyzję o współpracy reklamowej na łamach miesięcznika "Kaleidoscope" otrzymają atrakcyjną ofertę cenową - ceny z 2008 roku na przyszłoroczne wydania magazynu" -- powiedziała Ewa Czerwińska, dyrektor sprzedaży w KAVA KAVA.

 

Od kwietnia 2008 roku magazyn „Kaleidoscope" ukazuje się w nowej makiecie. Miesięcznik przeszedł gruntowną przemianę, która objęła m.in. zawartość merytoryczną (nowe działy i rubryki), layout (nowoczesna szata graficzna), czy oprawę (różne formaty papierów, etc.). By ocenić trafność dokonanych zmian Polskie Linie Lotnicze (PLL LOT) przeprowadziły wśród swoich pasażerów badania dotyczące oceny magazynu pokładowego „Kaleidoscope". Nowa forma i treść magazynu została wysoko oceniona przez 86% ankietowanych.

 

Magazyn „Kaleidoscope" jest bezpłatny i dostępny na pokładach samolotów rejsowych linii lotniczych PLL LOT, w przedstawicielstwach krajowych i zagranicznych, salonikach executive lounge na lotniskach, podczas imprez targowych i promocyjnych w Polsce i na świecie. Pismo ma zasięg ogólnoświatowy i dociera średnio do ok. 450 tys. czytelników miesięcznie*, z których większość (52%) mieszka w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców. Ponad 50% podróżnych ma dochody powyżej 5 tys. zł netto, a 83% pasażerów posiada kartę kredytową. Aż 97% z nich ma dostęp do internetu i 71% posługuje się językiem angielskim. Nakład magazynu wynosi średnio 35 000 egzemplarzy miesięcznie.

 

Za sprzedaż powierzchni reklamowej w magazynach „Kaleidoscope" odpowiedzialna jest Ewa Czerwińska, dyrektor sprzedaży w Kava Kava.

* Wg danych ULC: 450 000 pasażerów i kontaktów z tytułem miesięcznie (5,4 mln w 2007 roku według raportów Urzędu Lotnictwa Cywilnego).

 

Informacje dodatkowe:

 

KAVA KAVA istnieje na rynku od 2002 roku. To jedyna agencja na polskim rynku, która funkcjonuje w oparciu o model biznesowy pozwalający na świadczenie danemu klientowi kompleksowego zakresu działań związanych jednocześnie z działalnością reklamowo-marketingową (advertising) i wydawniczą (publishing). KAVA KAVA to firma specjalizująca się w wydawaniu magazynów, firmowych i branżowych (m.in. Custom Publishing) oraz kompleksowej działalności reklamowej (Advertising).

 

KAVA KAVA działa w obszarze strategii marketingowych i projektów wydawniczych, takich jak tworzenie koncepcji marketingowych, kampanii reklamowych, planów wydawniczych magazynów, projektów layoutów oraz realizacji i postprodukcji.

 

W portfolio KAVA KAVA Publishing znajdują się magazyny wydawane m.in. dla: PLL LOT - Kaleidoscope, CentralWings - Wings, Sun Magazine, Nasza Biedronka dla JMD czy Magazyn Oracle. Wśród klientów KAVA KAVA Advertising znajdują się m.in.: Ciech SA, Sun Microsystems Poland, D-Link Polska, Oracle Polska czy Biotech Varsovia.

 

Więcej informacji na stronie www.kavakava.pl


© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture