Biuro Prasowe

1 grudnia 2008
ArchiDoc
ArchiDoc podpisał kontrakt z Netią

ArchiDoc Sp. z o.o. - lider w dziedzinie innowacyjnego zarządzania dokumentami i outsourcingu procesów biznesowych - podpisał 3 letnią umowę na obsługę procesu rejestracji usług oferowanych przez Netię. Działania dla operatora telekomunikacyjnego realizowane będą przez ArchiDoc w ramach produktów Data Entry i Workflow Manager. Uzupełnieniem usługi jest archiwizacja dokumentów papierowych. Dzięki nawiązaniu współpracy z Netią, ArchiDoc obsługuje procesy back-officowe trzech największych dostawców telefonii stacjonarnej i Internetu w Polsce.

Na potrzeby projektu realizowanego dla Netii, ArchiDoc stworzy dedykowane rozwiązania zapewniające maksymalne bezpieczeństwo operacji oraz szybkość obsługi klientów spółki. Zastosowane technologie zautomatyzują i przyspieszą przepływ dokumentów, a także import oraz eksport danych. Wykorzystanie aplikacji Business Process Management (BPM) umożliwi precyzyjne monitorowanie procesu obiegu dokumentu, począwszy od momentu jego utworzenia, aż po archiwizację. Dzięki temu pracownicy Netii na bieżąco będą mogli śledzić status poszczególnych spraw. Stały i szybki dostęp do informacji o ilości nowo zawieranych umów oraz ciągle uaktualnianej bazy zwrotów pozwoli na efektywniejszą organizację pracy. Ponadto, rozwiązanie to umożliwi skuteczniejszą kontrolę wydajności handlowców i ułatwi systematyczną dbałość o najwyższe standardy obsługi klienta. W ramach projektu ArchiDoc zweryfikuje również kompletność dokumentów i danych, a także zarchiwizuje dokumentację w wersji papierowej.

 

Z uwagi na dużą konkurencję w branży telekomunikacyjnej i porównywalność produktów podjęliśmy decyzję o wydzieleniu na zewnątrz części procesów back-office. Chcąc umacniać pozycję rynkową Netii musimy stale podnosić jakość obsługi naszych klientów oraz skracać czas uruchomienia usług. Zastosowanie rozwiązania outsourcingowego pozwala na elastyczniejsze wykorzystanie zasobów zwłaszcza podczas obsługi kampanii promocyjnych" - mówi Jolanta Lorenc-Król, Dyrektor ds. Wsparcia Obsługi Klienta, Netia.

 

Ze względu na szeroki zakres prac, projekt realizowany jest w kilku centrach operacyjnych ArchiDoc. Pracownicy podzieleni są na wąsko wyspecjalizowane zespoły obsługujące konkretne typy dokumentów, co znacznie przyśpiesza przebieg procesu. W celu jego dalszej optymalizacji zastosowano także równoważony system pracy, który pozwala na elastyczne wykorzystywanie zasobów ludzkich w zależności od wolumenu obsługiwanych dokumentów.

 

„Dostarczanie nowych rozwiązań do spółek telekomunikacyjnych jest zawsze długotrwałym i skomplikowanym procesem. Wynika to przede wszystkim z trudnych uwarunkowań rynkowych: obsługa klienta masowego, duża konkurencja, zagwarantowanie szybkiego dostępu do informacji oraz umiejętność modyfikowania usług w zależności od potrzeb klienta. Kiedy w marcu 2008 roku rozpoczynaliśmy działania dla Netii przejęliśmy większość pracowników dotychczas zatrudnionych przez operatora. Mimo, iż świadczymy podobne usługi dla innych firm telekomunikacyjnych, wdrożenie i optymalizacja projektu dla Netii trwały kilka miesięcy. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu i codziennej pracy z klientem, wypracowaliśmy rozwiązanie dopasowywane do potrzeb i oczekiwań spółki" - mówi Bohdan Wójcicki, Senior KAM, ArchiDoc.

 

ArchiDoc jest liderem w segmencie usług outsourcingowych z zakresu zarządzania dokumentami. Spółka specjalizuje się we wprowadzaniu rozwiązań dedykowanych m.in. branży telekomunikacyjnej i bankowo-ubezpieczeniowej. Usługi ArchiDoc, oparte są o najnowocześniejsze technologie informatyczne, mają bezpośredni wpływ na poprawę jakości obsługi klienta końcowego.

 

Informacje dodatkowe:

 

ArchiDoc jest liderem w dziedzinie innowacyjnego zarządzania dokumentami i outsourcingu procesów biznesowych. Obecny na polskim rynku od 1994 roku, oferuje kompleksowe usługi związane z szeroko pojętym obiegiem informacji w przedsiębiorstwach. Wśród kluczowych usług - dedykowanych dużym przedsiębiorstwom - są: Mailling Room, Data Entry, Workflow Manager, Contact Office oraz obsługa akt osobowo-płacowych.

ArchiDoc wykorzystuje najnowocześniejsze technologie oraz rozwiązania, które stale podnoszą jakość świadczonych usług, przy jednoczesnym rozbudowywaniu oferty. Dzięki temu, firma zapewnia swoim klientom kompleksową obsługę procesów back-office opartą o nowoczesne rozwiązania informatyczne: obsługę masowej korespondencji przychodzącej i wychodzącej, skanowanie dokumentów, rejestrację danych w systemach informatycznych, optymalizację procesów związanych z przetwarzaniem dużych ilości informacji, automatyzację obiegu dokumentacji (workflow), wsparcie kontaktu z klientem (contact center) oraz archiwizację dokumentów papierowych.

 

Obecnie spółka obsługuje ponad 200 klientów, wśród których znajdują się największe firmy z branży telekomunikacyjnej (np. Alcatel, Netia, Polkomtel, Telekomunikacja Polska, Tele2), finansowej (np. Citibank Handlowy, Getin Bank, Kredyt Bank, Provident), ubezpieczeniowej (np. Compensa, Uniqa, Warta), energetycznej (np. Vattenfall) i innych. W 2007 roku przychody ArchiDoc wyniosły 40 mln zł.

 

Więcej informacji o ArchiDoc znajdą Państwo na www.archidoc.pl


© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture