Biuro Prasowe

12 grudnia 2007
Grupa Kolastyna
Słoneczny blask od Laboratorium Kolastyna

Grupa Kolastyna - jeden z czołowych polskich producentów kosmetyków pielęgnacyjnych - wprowadziła pod marką Laboratorium Kolastyna nową linię kosmetyków rozświetlających i nadających skórze odcień delikatnej, stopniowej opalenizny - Glamour Skin. Grupa jest jednym z liderów wśród producentów kosmetyków brązujących. Spółka zajmuje drugą pozycję na polskim rynku pod względem udziałów wartościowych - 18,1% (tuż za marką L'Oreal) oraz pierwszą pod względem wolumenu sprzedaży w tej kategorii (21,3% - dane MEMRB za 2006 rok).


KolastynaGlamour Skin to wyjątkowa seria kosmetyków, przeznaczonych do codziennej pielęgnacji twarzy i ciała, dostosowanych do różnych typów karnacji. Kosmetyki nadają skórze lekko opalony odcień, intensywnie ją pielęgnują, poprawiają kondycję skóry, pozostawiając ją gładką i dokładnie nawilżoną.

 

„Stworzenie nowej linii jest naszą odpowiedzią na wzrost zainteresowania konsumentów preparatami brązującymi, posiadającymi jednocześnie właściwości pielęgnacyjne. Przy regularnym stosowaniu, dzień po dniu zapewniają one naturalnie wyglądającą opaleniznę. Filtry przeciwsłoneczne SPF 15 chronią przed promieniami UVA i UVB, a witamina E - przed negatywnym wpływem środowiska. Zawarte w oliwce do ciała złote drobinki rozświetlające, idealnie podkreślają koloryt skóry nadając jej wyjątkowego blasku. Wierzymy, że nowy produkt spotka się z dużym zainteresowaniem klientów, szczególnie teraz, w okresie świąt i karnawału - powiedziała Anna Mamczur, dyrektor ds. promocji i PR Grupy Kolastyna.

Kosmetyki Glamour Skin będą dostępne na rynku od połowy grudnia, w cenie od 15,00 zł do 18,00 zł.

 

Preparaty pod marką Laboratorium Kolastyna mają nowoczesny charakter i trafiają do młodych i dynamicznych klientek. Klientki mogą wybierać spośród kosmetyków do pielęgnacji twarzy, pielęgnacji ciała, serii wyspecjalizowanych - rewitalizujących i dotleniających, serii ochronnej na zimę czy gamy specjalistycznych kosmetyków do opalania.

 

Informacje o Grupie Kolastyna:

 

Grupa Kolastyna jest jedną z wiodących firm produkujących kosmetyki oraz liderem na rynku kosmetyków do opalania. Prawie co czwarty sprzedawany w Polsce kosmetyk słoneczny jest produkowany przez Kolastynę (wg danych MEMRB Polska za 2006 Grupa posiada w tym segmencie produktowym prawie 24% udziału ilościowego). Działalność Grupy koncentruje się głównie na wytwarzaniu i sprzedaży kosmetyków pielęgnacyjnych. W portfolio Grupy znajdują się następujące marki: Laboratorium Kolastyna, Miraculum, Juliette Essayer, Pani Walewska, Brutal, Tanita i Paloma. Od 1 października 2007 roku Grupa Kolastyna jest też producentem i dystrybutorem, takich marek jak: Uroda, Makler, Być może, Wars czy Lider należących dotychczas do PZ Cussons SA. W 2006 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży w Grupie wyniosły 84 mln zł, a zysk netto 12,3 mln zł.

 

Produkty oznaczone markami: Laboratorium Kolastyna, Miraculum, Juliette Essayer, Pani Walewska, Brutal obecne są w ponad trzydziestu krajach. Największymi zagranicznymi odbiorcami produktów Grupy są kraje Europy Wschodniej: Rosja, Ukraina, Białoruś, Litwa i Kazachstan. Produkty firmy dostępne są również w innych regionach. Do najważniejszych należą rynki: Bułgarii, Grecji, Egiptu, Francji, Indii oraz USA. Wyroby Grupy można znaleźć także w: Anglii, Hiszpanii, Portugalii, we Włoszech, Mołdawii, Gruzji, Kirgizji, Słowenii, Czechach, Słowacji, Łotwie, Szwecji, Holandii, Jordanii, Australii i Kanadzie. Począwszy od 2006 roku, kosmetyki Kolastyny są obecne również w sklepach Finlandii, Macedonii i Niemiec.

 

Wysoka jakość produktów marek Grupy Kolastyna potwierdzana jest licznymi nagrodami, wyróżnieniami, a także czołowymi lokatami zajmowanymi w najbardziej prestiżowych zestawieniach. Wśród nagród zdobytych przez Grupę znajdują się: Oskar Kosmetyków 2007 (za kampanię reklamową Ogród SPA), SUPERPRODUKT 2006 (za emulsję do opalania dla dzieci SPF35 oraz emulsję do opalania SPF50 SUN BLOCK), Złoty Laur Konsumenta 2006 (za serię słoneczną), Innowacja roku 2005 w konkursie Produkt Roku 2006 dla emulsji do opalania Slim Body SPF8 oraz Diamentowa Malwa 2006 (za ostatnie 5 lat obecności Miraculum w rankingu). W 2003 roku Grupa otrzymała Srebrny Medal Akademii Polskiego Biznesu za efektywne i kreatywne zarządzanie firmą. W 2002 roku firma została uhonorowana tytułem Lidera Polskiego Biznesu i Lwa Wśród Pracodawców.

 

Więcej informacji znajdą Państwo na stronach: www.kolastyna.pl oraz www.grupakolastyna.pl


© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture