Biuro Prasowe

23 sierpnia 2006
Grupa Kolastyna
Złoty Laur Konsumenta 2006 dla marki Laboratorium Kolastyna

Seria kosmetyków Laboratorium Kolastyna zdobyła I miejsce w ogólnopolskim konkursie „Laur Konsumenta 2006". Wyroby Kolastyny okazały się najwyżej cenionymi przez polskich konsumentów produktami w kategorii kosmetyków słonecznych.  

Laur Konsumenta„Z zadowoleniem przyjmujemy fakt, iż kosmetyki Laboratorium Kolastyna cieszą się takim uznaniem i popularnością wśród polskich konsumentów. Uhonorowanie serii naszych produktów Złotym Laurem Konsumenta potwierdza wiodącą pozycję Grupy Kolastyna wśród krajowych producentów kosmetyki słonecznej. Zaufanie klientów jest zwieńczeniem długoletniej obecności marek Grupy Kolastyna na polskim rynku i silnym bodźcem dla dalszego rozwijania oferty firmy w odpowiedzi na potrzeby konsumentów" - powiedział Andrzej Grzegorzewski, prezes zarządu Grupy Kolastyna SA.

 

Organizatorem konkursu jest ukazujący się na łamach Gazety Prawnej Przegląd Gospodarczy. W konkursie - mającym charakter sondażu opinii nabywców - biorą udział produkty i usługi ogólnodostępne na polskim rynku. W zależności od liczby oddanych głosów przyznawany jest złoty, srebrny i brązowy Laur Konsumenta.

 

Informacje o firmie:

Grupa Kolastyna SA jest aliansem strategicznym spółek: Laboratorium Kolastyna SAFK Miraculum SA. Należy do ścisłej czołówki polskich producentów kosmetyków pielęgnacyjnych. Grupa Kolastyna od lat jest też liderem polskiego rynku kosmetyki słonecznej. W portolio Grupy znajdują się trzy marki: Kolastyna, Miraculum i Juliette Essayer. Produkty oznaczone tymi markami są obecne w ponad trzydziestu krajach.

 

www.grupakolastyna.com.pl


© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture