Biuro Prasowe

24 października 2006
Grupa Kolastyna
Kampania reklamowa Ogrodu SPA - nowej linii Grupy Kolastyna

Grupa Kolastyna - czołowy polski producent kosmetyków pielęgnacyjnych - rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię wizerunkową. Działania mają na celu zbudowanie wizerunku Laboratorium Kolastyna (jednej z marek znajdujących się w portfolio Grupy). Produktem prezentowanym podczas kampanii jest linia kosmetyków pielęgnacyjnych Ogród SPA. Jest to pierwsza z linii produktów wprowadzonych w ostatnich miesiącach na rynek w nowej szacie graficznej i pod nowym, odświeżonym logo Laboratorium Kolastyna. 

Ogród SPA to seria kosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy, dedykowana kobietom po 25 roku życia, młodym, aktywnym, o dynamicznym stylu życia. Tytułowe pytanie: „Jak one to robią, że są tak piękne' Jak one to robią, że robią z nami co chcą'" - w imieniu wszystkich mężczyzn zafascynowanych urodą kobiet - zadaje Krzysztof Kiljański. Odpowiedź na pytanie kryje się w Ogrodzie SPA. Najbardziej spektakularnym elementem kampanii jest oryginalny koncept oraz nietypowy w branży kosmetycznej spot telewizyjny z udziałem Krzysztofa Kiliańskiego wykorzystujący fragmentu utworu „Lokator" z jego ostatniej płyty.

Nowatorska kampania swoim zasięgiem obejmuje 5 stacji telewizyjnych: TVN, Polsat ,TVP2, TV4 i TVN7. Dodatkowo działania telewizyjne wzmocni reklama w prasie kobiecej (Twój Styl, Gala, Oliwia, Viva, Naj, Glamour, Avanti, Cosmopolitan i Wysokie Obcasy) oraz specjalnie stworzony serwis internetowy, połączony z komunikacją wideo - filmami przygotowanymi specjalnie na potrzeby kampanii - oraz interaktywnym konkursem artystycznym i wsparty działaniami reklamowymi na wortalach kobiecych (Onet, Interia, Gazeta.pl, O2.pl). Kampanię będzie widać także na citylightach usytuowanych w ośmiu największych miastach w Polsce. Kampanii w mediach towarzyszyć będą działania o charakterze BTL (m.in. konkurs konsumencki, inserty produktów w prasie, sampling próbek produktów).

„Tak szeroko zakrojona promocja Ogrodu SPA jest ściśle związana z repozycjonowaniem marki Kolastyna oraz dynamicznym rozwojem i wejściem Grupy Kolastyna na giełdę. W zamierzeniu kampania nawiązuje do nowoczesnego charakteru naszej firmy, kompleksowego i nieszablonowego podejścia do realizacji wielu działań. W naszej kampanii, po raz pierwszy w reklamie kosmetyków dla kobiet, wystąpiła znana postać - celebrity w osobie mężczyzny. Liczymy, że kampania spotka się z zainteresowaniem ze strony naszych obecnych i przyszłych klientek, a także umocni wizerunek i pozycję Grupy w przeddzień debiutu na GPW - powiedziała Anna Mamczur, dyrektor ds. promocji i PR Grupy Kolastyna.

Autorem kampanii wizerunkowej jest agencja Just, która współpracuje z Grupą Kolastyna od września 2006 roku. Media do kampanii zakupił Media Concept.

Grupa Kolastyna należy do ścisłej czołówki polskich producentów kosmetyków pielęgnacyjnych. Jest także liderem polskiego rynku kosmetyków do opalania. Najpóźniej w II kwartale 2007 roku spółka planuje debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Doradcą finansowym przygotowującym Kolastynę do funkcjonowania na rynku kapitałowym jest Capital One Advisers Sp. z o.o., a oferującym akcje Dom Maklerski IDM SA.

Informacje o firmie:

Grupa Kolastyna jest czołowym polskim producentem kosmetyków oraz liderem na rynku kosmetyków do opalania. Prawie co czwarty sprzedawany w Polsce kosmetyk słoneczny jest produkowany przez Kolastynę (wg danych MEMRB Polska za 2005 r. Grupa posiada w tym segmencie produktowym ponad 22 proc. udziału ilościowego). Działalność Grupy koncentruje się głównie na wytwarzaniu i sprzedaży kosmetyków pielęgnacyjnych. W portfolio Grupy znajdują się trzy marki: Laboratorium Kolastyna, Miraculum i Juliette Essayer. Produkty oznaczone tymi markami są obecne w ponad trzydziestu krajach. W 2005 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy wyniosły 81,5 mln zł, a zysk netto 2,6 mln zł.

Największymi zagranicznymi odbiorcami produktów Grupy są kraje Europy Wschodniej: Rosja, Ukraina, Białoruś, Litwa i Kazachstan. Łączne obroty na tych rynkach stanowiły w 2005 roku ponad 80 proc. eksportu Grupy Kolastyna. Produkty firmy dostępne są również w innych regionach. Do najważniejszych należą rynki: Bułgarii, Grecji, Egiptu, Francji, Indii oraz USA. Wyroby Grupy można znaleźć także w: Anglii, Hiszpanii, Portugalii, we Włoszech, Mołdawii, Gruzji, Kirgizji, Słowenii, Czechach, Słowacji, Łotwie, Szwecji, Holandii, Jordanii, Australii i Kanadzie. Począwszy od 2006 roku, kosmetyki Kolastyny są obecne również w sklepach Finlandii, Macedonii i Niemiec.

Wysoka jakość produktów marek Grupy Kolastyna potwierdzana jest licznymi nagrodami, wyróżnieniami a także czołowymi lokatami zajmowanymi w najbardziej prestiżowych zestawieniach. Wśród nagród zdobytych przez Grupę znajdują się: Złoty Laur Konsumenta 2006 (za serię słoneczną), Innowacja roku 2005 w konkursie Produkt Roku 2006 dla emulsji do opalania Slim Body F8 oraz Diamentowa Malwa 2006 (za ostatnie 5 lat działalności Miraculum). W 2003 roku Grupa otrzymała Srebrny Medal Akademii Polskiego Biznesu za efektywne i kreatywne zarządzanie firmą. W 2002 roku firma została uhonorowana tytułem Lidera Polskiego Biznesu i Lwa Wśród Pracodawców.


© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture