Biuro Prasowe

18 października 2006
Grupa Kolastyna
Grupa Kolastyna inwestuje w komunikację z rynkiem

Grupa Kolastyna - czołowy polski producent kosmetyków - rozszerzył zlokalizowany w Warszawie dział PR. Komórka dotychczas odpowiadająca za PR w obszarze produktowym i korporacyjnym została poszerzona o zakres promocji i komunikacji marek. Od listopada do kompetencji działu Promocji i PR dojdą również badania marketingowe oraz szkolenia dla pracowników sprzedaży i obsługi klienta. W warszawskim biurze zlokalizowana będzie też infolinia dla marek Miraculum oraz Kolastyna.

Anna MamczurDziałem ds. promocji i PR kieruje Anna Mamczur, dotychczasowa dyrektor PR Grupy. W skład zespołu wchodzą także: Edyta Adamczyk - manager ds. promocji oraz Monika Superniak - manager ds. PR. Na obsadę czekają stanowiska specjalisty ds. szkoleń, analityka marketingowego oraz pracowników infolinii. Od sierpnia warszawska placówka pełni dodatkowo funkcję biura zarządu.

 

Rozbudowa warszawskiego biura wiąże się nie tylko z planowanym debiutem giełdowym, ale także z realizacją strategii firmy. Zakłada ona rozwój własnych marek m.in. poprzez zwiększone inwestycje w komunikację wewnętrzną i zewnętrzną oraz badania marketingowe.

 

„Z końcem października planujemy uruchomienie internetowego serwisu korporacyjnego, nad którym prace trwają już od kilku miesięcy. Do ważnych zadań stawianych przed naszym działem w najbliższym czasie należy także kampania wizerunkowa związana z repozycjonowaniem marki Laboratorium Kolastyna i budowa nowych serwisów internetowych dla marek z portfolio Grupy: Laboratorium Kolastyna, Miraculum, Juliette Essayer. Będziemy również odpowiedzialni za działania promocyjne podczas planowanego debiutu giełdowego Grupy Kolastyna" - powiedziała Anna Mamczur, dyrektor ds. promocji i public relations Grupy Kolastyna.

 

Grupa Kolastyna należy do ścisłej czołówki polskich producentów kosmetyków pielęgnacyjnych. Jest także liderem polskiego rynku kosmetyków do opalania. Najpóźniej w II kwartale 2007 roku spółka planuje debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Doradcą finansowym przygotowującym Kolastynę do funkcjonowania na rynku kapitałowym jest Capital One Advisers Sp. z o.o., a oferującym akcje Dom Maklerski IDMSA.

 

Anna Mamczur - aktorka i dziennikarka, współpracowała z agencjami reklamowymi i PR przy licznych kampaniach reklamowych realizowanych m.in. dla P&G, KraftsFood, Palmolive-Colgate, Metsa Tissue, Polfarma, AgrosNova czy PTK Centertel. Absolwentka Thames Valley University of London oraz programu MBA prowadzonego przez Polish Open University oraz Oxford Brookes University. W latach 2004 - 2005 pełniła funkcję pełnomocnika rektora ds. PR w Wyższej Szkole Zarządzania. Od listopada 2005 na stanowisku dyrektora ds. PR Grupy Kolastyna. Od czerwca 2006 kieruje także działem promocji i reklamy. Odpowiada za PR biznesowy i przygotowanie spółki do debiutu na GPW.

 

Informacje o firmie:

Grupa Kolastyna jest czołowym polskim producentem kosmetyków oraz liderem na rynku kosmetyków do opalania. Prawie co czwarty sprzedawany w Polsce kosmetyk słoneczny jest produkowany przez Kolastynę (wg danych MEMRB Polska za 2005 r. Grupa posiada w tym segmencie produktowym ponad 22 proc. udziału ilościowego). Działalność Grupy koncentruje się głównie na wytwarzaniu i sprzedaży kosmetyków pielęgnacyjnych. W portfolio Grupy znajdują się trzy marki: Laboratorium Kolastyna, Miraculum i Juliette Essayer. Produkty oznaczone tymi markami są obecne w ponad trzydziestu krajach. W 2005 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy wyniosły 81,5 mln zł, a zysk netto 2,6 mln zł.

 

Największymi zagranicznymi odbiorcami produktów Grupy są kraje Europy Wschodniej: Rosja, Ukraina, Białoruś, Litwa i Kazachstan. Łączne obroty na tych rynkach stanowiły w 2005 roku ponad 80 proc. eksportu Grupy Kolastyna. Produkty firmy dostępne są również w innych regionach. Do najważniejszych należą rynki: Bułgarii, Grecji, Egiptu, Francji, Indii oraz USA. Wyroby Grupy można znaleźć także w: Anglii, Hiszpanii, Portugalii, we Włoszech, Mołdawii, Gruzji, Kirgizji, Słowenii, Czechach, Słowacji, Łotwie, Szwecji, Holandii, Jordanii, Australii i Kanadzie. Począwszy od 2006 roku, kosmetyki Kolastyny są obecne również w sklepach Finlandii, Macedonii i Niemiec.

 

Wysoka jakość produktów marek Grupy Kolastyna potwierdzana jest licznymi nagrodami, wyróżnieniami a także czołowymi lokatami zajmowanymi w najbardziej prestiżowych zestawieniach. Wśród nagród zdobytych przez Grupę znajdują się: Złoty Laur Konsumenta 2006 (za serię słoneczną), Innowacja roku 2005 w konkursie Produkt Roku 2006 dla emulsji do opalania Slim Body F8 oraz Diamentowa Malwa 2006 (za ostatnie 5 lat działalności Miraculum). W 2003 roku Grupa otrzymała Srebrny Medal Akademii Polskiego Biznesu za efektywne i kreatywne zarządzanie firmą. W 2002 roku firma została uhonorowana tytułem Lidera Polskiego Biznesu i Lwa Wśród Pracodawców.


© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture