Biuro Prasowe

4 października 2006
Grupa Kolastyna
Filip Korczycki – zawodnik windsurfingu – sponsorowany przez Kolastynę

Grupa Kolastyna - czołowy polski producent kosmetyków - przedłużyła umowę sponsoringu z Filipem Korczyckim, młodym i obiecującym zawodnikiem windsurfingu, zaliczanym do grona najbardziej utalentowanych w Polsce. Sezon 2006 jest dla młodego sportowca niezwykle udany: Korczycki zajął we wrześniu br. 2. miejsce na Mistrzostwach Polski Szkół Wyższych w Sopocie oraz 3. miejsce w zawodach Pucharu Polski 2006. Zanotował również bardzo dobry wynik w Mistrzostwach Europy w Portugalii, gdzie uplasował się na 4. pozycji wśród 15 startujących zawodników z Polski.

Filip KorczyckiGrupa Kolastyna sponsoruje Filipa Korczyckiego od 2004 roku. W tym okresie, między innymi dzięki wsparciu sponsora, zaznaczył swoją obecność w największych i najbardziej prestiżowych zawodach w kraju i na świecie, takich jak: Puchar Europy, Puchar Świata, Mistrzostwa Europy i Mistrzostwa Świata. W barwach Kolastyny zgromadził bogatą kolekcję trofeów, m.in. medal za zajęcie pierwszego miejsca w Akademickich Mistrzostwach Polski w 2004 r. W 2005 roku uzyskał 4. miejsce w Międzynarodowym Pucharze Polski w Slalomie i Formule Windsurfing.

 

„Cieszymy się, że nasze wsparcie pomaga Filipowi w rozwoju oraz starcie w licznych, prestiżowych zawodach windsurfingowych. Jego plany na sezon 2006 przewidują 120 dni treningu na zgrupowaniach i udział w czterech imprezach Pucharu Polski oraz sześciu zagranicznych: Pucharze Europy, Mistrzostwach Europy i Mistrzostwach Świata" - powiedział Andrzej Grzegorzewski, prezes Grupy Kolastyna.

 

Filipa Korczyckiego - z charakterystycznym logo Kolastyna na żaglu - można spotkać przez cały rok w różnych miejscach na świecie. Są wśród nich: plaże Egiptu, oceany Portugalii, włoska Sardynia, grecka wyspa Rodos, lazurowe wybrzeże Francji, jezioro Garda we Włoskich Alpach, jezioro Silvaplana w Szwajcarii, niemieckie Wybrzeże, Korea Południowa czy Brazylia. Jednak większość czasu Korczycki spędza na treningach i zawodach w Polsce, głównie w Łebie i w innych nadmorskich kurortach.

 

Filip Korczycki uprawia windsurfing od 1996 roku. Od 1999 roku jest wychowankiem Mariana Brzozowskiego, najlepszego polskiego trenera, pod okiem którego szkolą się zawodnicy światowego formatu. Dzięki temu Korczycki trenuje u boku renomowanych sportowców takich, jak Wojtek Brzozowski - 6-krotny mistrz świata. Młody zawodnik nie ogranicza się jednak wyłącznie do działalności sportowej. Swój czas dzieli między windsurfing i prowadzenie badań naukowych na Uniwersytecie Warszawskim. Barwy swojej uczelni reprezentuje jako POL 555.

 

Informacje o firmie:

Grupa Kolastyna jest czołowym polskim producentem kosmetyków oraz liderem na rynku kosmetyków do opalania. Prawie co czwarty sprzedawany w Polsce kosmetyk słoneczny jest produkowany przez Kolastynę (wg danych MEMRB Polska za 2005 r. Grupa posiada w tym segmencie produktowym ponad 22 proc. udziału ilościowego). Działalność Grupy koncentruje się głównie na wytwarzaniu i sprzedaży kosmetyków pielęgnacyjnych. W portfolio Grupy znajdują się trzy marki: Laboratorium Kolastyna, Miraculum i Juliette Essayer. Produkty oznaczone tymi markami są obecne w ponad trzydziestu krajach. W 2005 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy wyniosły 81,5 mln zł, a zysk netto 2,6 mln zł.

 

Największymi zagranicznymi odbiorcami produktów Grupy są kraje Europy Wschodniej: Rosja, Ukraina, Białoruś, Litwa i Kazachstan. Łączne obroty na tych rynkach stanowiły w 2005 roku ponad 80 proc. eksportu Grupy Kolastyna. Produkty firmy dostępne są również w innych regionach. Do najważniejszych należą rynki: Bułgarii, Grecji, Egiptu, Francji, Indii oraz USA. Wyroby Grupy można znaleźć także w: Anglii, Hiszpanii, Portugalii, we Włoszech, Mołdawii, Gruzji, Kirgizji, Słowenii, Czechach, Słowacji, Łotwie, Szwecji, Holandii, Jordanii, Australii i Kanadzie. Począwszy od 2006 roku, kosmetyki Kolastyny są obecne również w sklepach Finlandii, Macedonii i Niemiec.

 

Wysoka jakość produktów marek Grupy Kolastyna potwierdzana jest licznymi nagrodami, wyróżnieniami a także czołowymi lokatami zajmowanymi w najbardziej prestiżowych zestawieniach. Wśród nagród zdobytych przez Grupę znajdują się: Złoty Laur Konsumenta 2006 (za serię słoneczną) oraz Innowacja roku 2005 w konkursie Produkt Roku 2006 dla emulsji do opalania Slim Body F8. W 2003 roku Grupa otrzymała Srebrny Medal Akademii Polskiego Biznesu za efektywne i kreatywne zarządzanie firmą. W 2002 roku firma została uhonorowana tytułem Lidera Polskiego Biznesu i Lwa Wśród Pracodawców.


© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture