Napisali o nas

1 kwietnia 2020
Wirtualne Media
Branża marketingowa dostanie rykoszetem i ucierpi jako pierwsza przez skutki gospodarcze wywołane epidemią koronawirusa (opinie)

Niepewni swojej biznesowej przyszłości reklamodawcy nie tylko zawieszają część aktywności reklamowych lub odkładają je w czasie. Zaczynają już redukować budżety, wstrzymują rozpoczęte przetargi, odkładają te zaplanowane, próbują obniżać stawki wynagrodzeń agencji, z którymi pracują. Potwierdzają to w rozmowach z Wirtualnemedia.pl szefowie większości agencji reklamowych, domów mediowych i agencji PR. - Budżety będą się zwijać, a branża marketingowa jako pierwsza odczuje tego skutki - mówią.

 

Eliza Misiecka, dyrektorka Genesis PR zdradza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że przetargi długoterminowe są zawieszone lub przesunięte, jednak nazw klientów nie podaje. Tłumaczy to tym, że obecnie wszystkie siły i cała uwaga firm jest skupiona na koronawirusie. - Pojawia się za to dużo zadań i zleceń związanych z bieżącą sytuacji i komunikacją. Na pewno należy brać pod uwagę, że firmy zmodyfikują plany marketingowe - w zależności od rozwoju sytuacji. Skala już odwołanych imprez jest tak duża, że wpłynie na decyzje marketingowe firm. Akcenty przełożą się na bezpieczeństwo zatrudnienia i nowe rozwiązania systemowe - w tym także komunikacji wewnętrznej. To teraz priorytety - zaznacza Eliza Misiecka.

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/branza-marketingowa-dostanie-rykoszetem-i-ucierpi-jako-pierwsza-przez-skutki-gospodarcze-wywolane-epidemia-koronawirusa-opinie

 



© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture