Biuro Prasowe

5 lutego 2018
ROBYG SA
ROBYG Working Balance – profesjonalne biuro dla każdego

ROBYG uruchamia Working Balance – nowy projekt Grupy skierowany do wszystkich, którzy szukają komfortowej przestrzeni biurowej w dowolnym wymiarze godzin. Working Balance to 300 m2 nowoczesnego funkcjonalnego wnętrza zlokalizowanego w ROBYG Business Center przy Al. Rzeczpospolitej 1 – w samym sercu Wilanowa. Blisko 100 miejsc do pracy dostępnych już od 1 grudnia, doskonale nadaje się do rozwijania własnego biznesu w sprzyjających warunkach. Na chętnych czekają sale konferencyjne, profesjonalnie przygotowany open-space – idealny do networkingu i pracy w przyjaznej atmosferze – oraz bezpłatny parking wielopoziomowy. Dodatkowo do 31 marca można przez tydzień za darmo przetestować biuro w Wilanowie – voucher na stronie www projektu i profilu Facebook.


„Dobrze zaprojektowana i wyposażona przestrzeń biurowa zdecydowanie podnosi komfort i efektywność pracy. Jednak nie każdy potrzebuje własnego biura w 5-7 dni w tygodniu. Dla jednoosobowych firm, start-upów czy też każdego, kto dopiero rozpoczyna swoją przygodę z biznesem profesjonalne biuro niezbędne jest tylko na kilka godzin w ciągu dnia. Dzięki temu mogą oni zaoszczędzić na wynajmie i korzystać z biura tylko wtedy, kiedy tego potrzebują. I to jest największa zaleta projektu ROBYG Working Balance – elastyczność. Najemca wybiera kiedy i jak długo chce skorzystać z przestrzeni biurowej – to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich działających w myśl zasad ekonomii współdzielenia, którzy chcą płacić tylko za to co faktycznie wykorzystali” – mówi Oscar Kazanelson, przewodniczący Rady Nadzorczej ROBYG SA.


ROBYG Working Balance to odpowiedź na coraz dynamiczniej zmieniającą się rzeczywistość biznesową. Dzięki upowszechnieniu się internetu jedna osoba czy też mała grupa ludzi mogą prowadzić doskonale prosperującą firmę. W ten sposób działają freelancerzy, start-upy czy innowatorzy. Wszyscy oni potrzebują jednak od czasu do czasu porządnego biura – choćby po to, aby móc w profesjonalnych warunkach spotkać się z klientem, czy narzucić sobie unormowany rytm dnia pracy.

 

ROBYG Working Balance oferuje: profesjonalną przestrzeń biurową – open space – i sale konferencyjne, możliwości wydruków, ksero – pełna infrastruktura biurowa – szybki dostęp do internetu oraz parking wielopoziomowy. Dodatkowym atutem jest przestrzeń socjalna z kawą oraz możliwość zamówienia zdrowego posiłku. Ponadto, dla korzystających z biura, Grupa ROBYG planuje uruchomić cykliczne – bezpłatne – spotkania z coachem, warsztaty i szkolenia.

 

Zalety ROBYG Working Balance:

  • Nowoczesne wnętrza – funkcjonalnie zaprojektowane otoczenie 
  • Strefa komfortu – przyjazna przestrzeń, która ułatwi pracę 
  • Elastyczna rezerwacja – biuro dostępne od 8.00 do 22.00
  • Coworking i atmosfera – to nie tylko miejsce pracy, ale także wymiany myśli 
  • Oszczędność – znacznie tańsze niż wynajem całego biura 

„W ROBYG Business Center Grupa przygotowała wysokiej jakości przestrzeń biurową – użytkownicy na 300 m2 znajdą aż trzy świetnie wyposażone sale konferencyjne i przestronną część wspólną. Idealnie nadaje się ona do pracy nad własnymi projektami. Dodatkowo możliwość kontaktu z innymi początkującymi i równie aktywnymi przedsiębiorcami może stanowić bardzo dobrą okazję do nawiązania nowych znajomości lub wymiany pomysłów i doświadczeń. Grupa ROBYG chce wesprzeć młodych przedsiębiorców w rozwijaniu biznesu, dlatego w przyszłości planuje prowadzić bezpłatne spotkania z coachami, warsztaty i szkolenia w ramach Working Balance. Biuro jest w pełni funkcjonalne – dostępne jest też zaplecze kuchenne z kawą. Wspólna przestrzeń biurowa to nowość w ofercie ROBYG, której trzon nadal stanowi budownictwo mieszkaniowe – zachęcamy się do zapoznania z pełnym portfolio produktowym Grupy ROBYG– dodaje Oscar Kazanelson.


Więcej informacji www.robyg.pl oraz www.working-balance.pl

 


© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture